Graduation

Hejsan! Det har verkligen varit fullt upp nu ett tag, helgerna har varit fyllda med graduation partys och annat skoj och i söndags var det självaste graduation. Snacka om att det är annorlunda emot hur vi firar studenten hemma.
Det var i alla fall jätte kul att se hur det går till här och att få gå upp på scenen och ta emot sitt diploma, eller ja jag fick ett certificate of attendants i stället men det är inte illa det, man kände sig nästan lite stolt.
Utöver det så är det en del på gång nu, Jenna har sitt graduation party på lördag så det kommer upp lite släkt redan imorgon. På fredag åker jag och två kompisar till Sioux city för lite shopping och på tisdag nästa vecka så åker jag och ett gäng till des Moines till adventureland vilket är en nöjespark.

Tiden går minst sagt fort nu och att jag har mindre än två veckor kvar här känns helt otroligt! Jag har börjat bli lite orolig för packning, hur 17 ska jag få med mig allt hem? Men jag hoppas verkligen att det ska lösa sig. Kanske att jag måste köpa en större väska men vi får se.

Jag måste be om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen och inge bilder har det blivit nu på ett tag heller men det är så mycket som händer nu och ändå så känns det inte så viktigt att skriva om.

Aja tänkte lägga upp lite bilder från graduation i alla fall.














Ha det så bra tills vi hörs/ses igen! För nu är jag snart hemma igen..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi här hemma är OTROLIGT stolta! Hoppas att du får många fina dagar "over there" innan du kommer hem.

Va rädd om dig! Pussar o kramar i massor

Älskar dig <3<3<3

2010-05-19 @ 22:11:23
Postat av: Mormor

Håller med Mamma vi är så stolta över Dig.va fin Du var .Ha det nu så kul på alla festerna och va rädd om Dig vi ses om några veckor .Jättekramar från oss

2010-05-21 @ 10:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0