25 maj

I går var vi i Des Moines (Iowas huvudstad) vi åkte dit främst för att gå på adventure land som är en nöjespark i lisebergs storlek. Vi hade verkligen en kanon dag! Vädret var perfekt och det var inte alls mycket folk så vi slapp köer. Efter att ha gått runt där några timmar åkte vi till ett ganska stort köpcentrum och sen på kvällen gick vi ut och åt. Det var verkligen en jätte bra dag och det känns härligt att få spendera lite tid med vännerna nu den sista tiden.
I dag kom Bailey och Paige ut en sväng så vi badade lite och solade sen åkte jag och Bailey till storm lake för manikyr (Bailey gjorde pedikyr) skönt att unna sig lite extra i bland. Sen i dag har jag även fått se min första och sist baseball match, vi hade hemma match i dag så jag och Bailey åkte in och kollade. Det kändes otroligt high school film att sitta på en kulle och kolla på baseball men jag är jätte glad att jag hann med att se en match innan jag åker hem.
Imorgon ska vi ut ett gäng till Amber, hon ska ha lite bonfire och sleep over sen är det fredag igen. Helgen kommer bli jätte stressig, fredag är det förberedelse för mitt graduation/going away party som är på lördag kl. 2 till ? så hela lördagen kommer det vara dropp in här, förhoppningsvis kommer det lite folk då det är ett bra tillfälle att säga hej då, kommer verkligen inte bli en glad dag.
Sen är det söndag och då är det packning! Kan inte riktigt börja än för flera har sagt att jag måste lämna lite rum för deras graduation presenter, har sagt att jag inte vill ha något men ja det verkar som det kommer bli några i alla fall.
Sen på måndag morgon är det dags, 6.45 lyfter jag från Sioux city.. Kommer nog först då att inse hur svårt det kommer att bli att lämna allt för just nu försöker jag bara att njuta av den tid som jag har kvar här.
Nehe, nu ska jag nog allt gå och lägga mig, hoppas på sol i morgon så jag kan jobba lite på brännan vid polen. Ha det gott så länge, får se om jag hinner skriva något mer innan jag beger mig hemåt. 




Thanks for an awesome day guys!
Me, Jacob, Amber, John, Bailey, Demi, Paige


Kommentarer
Postat av: johanna

det var han till höger om dig som elsa o jag menade, iallafall jag ;) skönt att du är hemma igen

2010-06-04 @ 10:18:11
Postat av: johanna

hej mickan! jag hoppas verkligen att du börjar använda din blogg igen. Fotoblog? Ja!!! :) hur gick bröllopet?

2010-08-17 @ 20:37:03
URL: http://wurstundmontags.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0