8 Maj 2010

Redan en vecka in i maj, vilket betyder att jag har ca 3 veckor kvar här nu, det är nästan otäckt hur fort det har gått! Och uppdatera är jag sämst på jag vet och förlåt mig för det men jag har inte tid och allt är så vardag här nu. Tennisen går bra och jag tycker verkligen om det, för en gångs skulle håller jag på med en sport som jag bara har mig själv att bry mig om och inte ett helt lag. Jag funderar till och med på att fortsätta spela lite hemma om tiden räcker till. 
Graduation närmar sig verkligen nu, vi har måndag tisdag onsdag och torsdag kvar i skolan sen är det övning på fredag och på söndag är det graduation och jag är så taggad. Jag kommer att få gå över scenen precis som alla andra i min cap and gown, jag kommer självklart inte få ett diploma men där emot ett intyg på närvarande haha!
Det är även en massa graduation partys under helgerna nu ska gå på några i dag och sen i kväll ska vi fira Jacob som blir 18 imorgon.
Mitt graduation party/going away party kommer bli den 29 vilket jag ser fram emot samtidigt som det kommer bli känslosamt eftersom det förmodligen kommer bli sista gången jag se många av dem. Det börjar komma till mig mer och mer att jag faktiskt åker hem så snart och hur jobbigt det faktiskt kommer att bli. Självklart ska det bli skönt att komma hem och träffa alla igen och komma in i vardagen men man lämnar så mycket som man byggt upp under tiden här och det känns otroligt jobbigt. 

Jag har 4 inlägg till 100 efter detta, får väl se om jag hinner skriva 4 mer innan jag åker hem, förmodligen inte om jag håller uppe den takten jag gjort under året hehe men jag ska försöka. Försöka skriva om graduation nästa helg och så om partyna men vi får se hur det går. Sen åker jag och några kompisar förmodligen till en nöjespark i des moines sista vecka med så ska försöka skriva lite om det.

Men ne nu ska jag fixa i ordning mig lite och sen bär det av på partyn.

Ses snart Sverige!  

 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0