18 mars

Så kom hem från tennis träningen för en lite stund sen, det är verklige jätte kul! och med lite träning ska jag nog lära mig ett och annat med även om det är svårare än vad det ser ut.

Det var meningen att jag skulle fotat en kompis till hennes inbjudningar men när jag ringde LeAnne var hon orolig att vi inte skulle komma hem om vi stannade allt för länge in town, det är nämligen lite halv natur katastrof i Cherokee för tillfället, floden som rinner genom Cherokee har svämma över på MASSA ställen så vägarna är avstängda och man måste ta massa omvägar för att komma dit man vill. Att det ska regna i natt och imorgon gör ju inte detta bättre, och svämmar det över ännu mer finns chansen att vi inte kommer in till Cherokee på några dagar. Men ja vi får se hur det går..







p.s. 16 dagar kvar till jag träffar mamma och pappa igen :D San Fransisco, Las Vegas & Grand Canyon,
can’t wait! <3

 

 


Kommentarer
Postat av: Pappa

Spännande! Hoppas det är borta tills vi kommer. Längtar nu.

2010-03-19 @ 13:10:22
Postat av: Anonym

2010-03-19 @ 16:38:32
Postat av: morfar

Forhand eller backhand.Vilket är ditt bästa slag?Kul att du får prova nya idrotter.Hur blir de me golf?Va de inte aktuellt också?Tio dagar sen kör vi mamma och pappa till Göteborg.Va roligt för er!Mycke vatten i Cherokee.Simma lugnt!!Ha de bra o va rädd om dig.JÄTTEKRAMMMM! Mormor o Morfar.

2010-03-20 @ 19:07:13
Postat av: johanna

uppdatera mera! ;) fast snart träffas vi ju och då tar vi det IRL :D

2010-04-08 @ 17:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0