15 mars

Redan två veckor sen jag skrev sist, det är rätt illa jag vet. Sorry!
I alla fall så var det spring break förra veckan, hände inte allt för mycket tog det mest lugnt, umgicks med vänner, gick på någon bio och fotade en lärares baby. Hade väl varit spännande att få åka i väg någonstans men ja nu tyvärr så är ju inte resa det bästa min värdfamilj vet så det blev cherokee som ”lovort”. 
I alla fall så är vi tillbaka till skolan igen och allt är som vanligt, i dag hade vi även möte om tennisen som drar i gång redan i morgon, och ja det ser ut som det är det jag kommer göra nu på våren, ska bli kul att sätta i gång med något igen och tennis verkar kul samtidigt som jag har en del kompisar som spelar vilket alltid är positivt.

Tiden går otroligt fort och om ni visste vad jag längtar till resan med mamma och pappa nu! det är snart, väldigt snart här! Denna vecka kommer gå fort även om jag inte har allt för mycket planerat, ska fota en kompis för hennes inbjudningskort på onsdag och sen i helgen filmar vi nog lite på våran film. Helgen efter det så åker vi på student council tripp på lördagen och på söndagen (förhoppningsvis) åker jag till speech all state turneringen. Fick nämligen reda på att Paige, Jacob och John klarade sig till all state i dag och de vill att jag följer med! :) wihoo, hade verkligen varit jätte kul att få vara med och stötta dem och se hur det går till. Och blev glad att de ville ha med mig :) Men ja vi får se om jag får klartecken från skolan att missa ännu en dag för det innebär nämligen att vi bli borta måndag med. Sen går jag i så fall bara tisdag och sen åker vi till Alabama tisdag kväll och på söndagen åker jag vidare till San Fransisco! wiohooo! :D kan behöva lite resande nu efter att tillbringat 7 och en halv månad i Cherokee.

Men ja nu ska jag försöka sova, hade JÄTTE svårt för att somna i går så hoppas att det blir bättre i dag..

Puss och kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0