Söndag den 31 januari..

Sista januari i dag, helt OTROLIGT! ännu en månad har passerat, lika fort som de övriga fem. Jag kan inte riktigt förstå att om fyra månader är jag faktiskt på väg hem igen. Men ska försöka att inte tänka på det så mycket och leva här och nu.

I går var de Winter formal på schemat, åkte in till skolan vid 11 tiden (på morgonen) för att sätta upp allt och dekorera, i med att jag är med i student council som anordnade allt så behövde vi hjälpa till lite. Sen åkte jag och Amanda hem till henne för att bara hänga lite innan vi började göra oss i ordning. Vid halv 7 tiden var vi klara för avfärd in mot stan så Demi, Danny och Juan kom och hämtade upp oss för att sedan bege oss till Family Table för supper och sen mot dansen vid halv 9 tiden. Ja hade verkligen en super rolig kväll! Fick umgås med härliga vänner och dansa som aldrig förr (saknar de kvällarna hemma) efter dansen så städade vi undan mycket kvickt och John körde hem mig och Amanda till henne där vi åt lite kvälls pizza och kollade en film, som vi båda lyckades somna till innan den var slut. Min första Amerikanska sleep over trotts att jag varit här så länge nu. Det blir nog fler gånger. Vi vaknade vi 10 tiden, spelade lite Wii och åt sen körde Amanda hem mig. 
I dag skulle jag egentligen ha jobbat med mitt independent art project som jag måste få färdig, det tar verkligen evigheter och jag ska visa en bild på hur långt jag kommit och vad jag pratar om så förstår ni nog varför det tar forever! Men tyvärr är jag alldeles för trött för att ha någon inspiration alls så de får vänta tills imorgon eller något. Vaknade precis upp från en lite nap och sitter just nu och äter en påse bilar som jag lyckats spara, mums!

Men nehe lite bilder på det här kanske?












Mitt projekt, har endel ink kvar att göra och sen så ska himlen få liv.. Får se när det blir färdigt, snart hoppas jag så att jag kan börja på något nytt.



Soluppgång genom ett fönster på övervåningen, ganska mäktigt.

Allt för i dag för nu ska jag se om jag kanske kan får lite energi från ingenstans och göra den lilla läxan jag har tills imorgon, sen blir det lugnt i kväll med desperate housewives.
Hörs i veckan!


 

Kommentarer
Postat av: mikaelas mamma

Härligt att höra att dansen blev så lyckad:) Klänningen du hade är jätte fin! Ditt projekt är ju helt otroligt,du är ju så jätte duktig Mikaela!

Hoppas att du får plats med alla skolprojekt i resväskan när du ska hem. Ha det bra tills vi hörs igen,va rädd om dig Puss o kram Älskar dig! Mamma

2010-02-01 @ 10:01:31
Postat av: Mormor

Kul med dans och att få klä upp sig klänningen var jättefin. Jag håller med mamma Du är jätteduktig va roligt det måste va. fortsätt att ha kul men va rädd om dig. Stor kram! mormor

2010-02-01 @ 13:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0