Snow day nr. 6

Vaknade vid 6 tiden i morse av ett sms, snow cap med meddelandet 2 h sen start, skönt att få sova lite extra så ställer kl på 8 och somnar om. När klockan ringer vid 8 tänker jag inte ens på att titta ut och se hur vädret ser ut utan hoppar in i duschen. När jag kommer upp på mitt rum igen så kollar jag ut och åhh nej ingen skola i dag inte, det blåser och är hur dimmigt som helst, eller ja dimmigt, det är mer snö som blåser hej villt. Så nu så sitter jag i vardagsrummet och tittar ut och jag kan inte än se brevlådan som inte är så speciellt långt borta. Detta blir alltså snödag nr. 6 för oss och blir det mer än 10 måste vi ta igen dem på sommar lovet och redan nu ser det ut som de kommer ta några utav våra spontana lediga dagar att ta igen skola på. Men ja jag tycker det är ganska skönt att vara hemma lite då och då :) Bara det inte blir fler än 10!

Så i torsdags var det som sagt senior night och jag hämtade även min klocka! :D wihoo, hur fin som helst är den och jag är så glad att jag köpte den, även om den kostade mig lite mer än vad jag vanligtvis skulle betala för en klocka så var det för min en julklapp från mormor och morfar som jag kommer att använda länge och väl. Tack så JÄTTE MYCKET! :)



Min nya klocka! Love it!

I går var jag hemma hos Demi med Amanda och Julie för att fortsätta lite med vår film. Vi gör en film tillsammans i Films as literature klassen och det ser ut som det kan bli en riktig succé! hehe. Väldigt udda handling! Ni får veta mer när vi kommit längre.

Förra veckan vad lång och stressig, massa med cheerleading och skola, så hoppas på att denna veckan bli lite bättre och så har vi winter formal dans på lördag.

I dag planerar jag på att försöka ta igen lite läxor som jag inte gjort så flitigt och försöka fortsätta lite med scrap booking och så bara slappa så klart. I dag gjorde jag även mina ind. val till 3an hemma läskigt att det redan är dags för det. Känns konstigt att redan planera för mitt sista år på ED och med det också tänka på att det faktiskt inte är jätte lång tid kvar tills jag är hemma igen. Men än har jag lite mer än 4 månader kvar som jag ska ta vara på in i det sista.

 


Kommentarer
Postat av: Mormor o Morfar

Snygg klocka Mikaela.Jätteroligt att du fick något du ville ha för pengarna.Men de kunde väl också lika väl blivit ett par skor eller? Oj,nu är de 3 blackbirds vid fågelbordet men fortfarande ingen magpie.Va visar dom 3 runda "grejerna" på urtavlan? Hur går de me filmen? Tänk om ni får en OSKAR!!! Ha de JÄTTEBRA! ÄLSKAR DIG!Mormor O morfar.

2010-01-26 @ 14:28:08
Postat av: Anonym

2010-01-26 @ 14:51:46
Postat av: Anonym

Tack! Ja jag är JÄTTE glad för den :D oh ja, men jag har allt lite över så det kanske blir ett par skor med :)

Ja de är glada för at ni ger dem mat nu när det är så kallt som det är.

Det är datum, dag och den sista är timmen tror jag? Har inte klurat ut det riktigt än :)

Det går bra! Vi har inte börjat filma än men vi jobbat på manuset, tror att det kan bli riktigt bra och annurlunda om vi jobbar på med den.

Ha det så bra hemma med och tack ännu en gång för julklappen! :)

Älskar er! Puss och kram!

2010-01-26 @ 16:21:33
Postat av: sandra

Fin fin klocka! jag köpte själv en klocka jag var nöjd med, men tro inte att den gick förminska, vilket hon i affären sa att det skulle gå och göra :P haha men men jag får helt enkelt leva med det! ;D skype jättesnart eller om jag kasnke kan ringa i helgen, har nog itne mic med mig! kramar

2010-01-29 @ 15:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0