Cheer

God morgon! Kl är runt 8 här sitter och äter frukost i Ida groves skol matsal. Vi är på en jätte stor wrestling turnering och jag är så trött vi var här hela dagen igår med, hemma vid 11 tiden och sen upp vid 5.45 för att åka hit igen. Det tråkiga är att det är så mycket väntetid då vi inte gör något, som nu. Tror att allt börjar vid 10 tiden så ja det är en liten stund kvar, och det blir nog en lång dag i dag med. Hoppas att vi kan komma hem i kväll bara vädret är inte det bästa, men i stället för snö är det regn nu och blir det kallare och allt regn fryser kan vi bli fast här.. Inte för kul . I torsdags var det senior night så vi blev lite uppmärksamade på hemma turneringen. De presenterar alla seniors och så fick vi en liten grej av de yngre i cheer laget. Men nehe nu orkar jag inte skriva mer, skriver på min iPod så det går inte för fort. Men kommer vi hem hyfsat i kväll kanske jag skriver lite då och ladda upp lite bilder. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0