27 januari

Blev lite halv nervös innan i dag när jag försökte logga in på bloggen och inte kom in? Något måste varit fel för nu funkar det fint igen, känns skönt.

I dag efter skolan åkte jag och Paige och tränade på Wellness centret i town och det blir nog fler gånger, det är alltid kul att ha någon att träna med, någon som kan motivera en när man inte är så jätte taggad själv. Vi har ungefär samma mål med vilket gör det lättare.  

Så i går hade vi 2 h late start vilket var skönt, lite somvmorgon men ändå skola. Det har visat sig nu att med alla de snow days vi haft kommer vi att få ta igen dem på lediga dagar under terminen, åtminstonde tre av dem för att vi ska slippa vara kvar i skolan längre när sommaren kommer.

I går kväll ringde det även en snubbe på min mobil och ville göra en intervju om hälsa, snäll som jag är kunde jag inte bara säga nej och lägga på så tänkte att det kan väl inte ta så lång tid och sa ja. 15 MIN TOG DET! 15 MINUTER! Helt sjukt, massa frågor som jag inte kunde svara på heller i med att jag är utbytesstudent. Tycker nästan synd om de som jobbar med sånt, sitta och ringa hela dagarna och få luren slängd i örat kanske varje samtal utan ett så jag tänkte att jag kunde vara snäll. Men sen kan jag ju tycka att det är otroligt märkligt att de får ringer till mobil telefoner? eller?

Aja i alla fall nu ska jag gå och lägga mig, upp till skolan imorgon igen och kanske blir det träning efter skolan imorgon med. Sov gott!


Kommentarer
Postat av: mikaelas mamma

Va kul med lite träning:) Blev det Zumba? om inte testa det,de är super kul:)Nu ska Telma o jag ut en sväng i snöyran innan jag ska till jobbet.I eftermidda ska jag på akupunktur o efter det vattengympa.Ikväll ska vi till Coop o handla,blir inte så ofta nu när vi bara är två hemma.

Pussar o kramar i massor! Älskar dig!

2010-01-28 @ 08:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0