18 januari

Hej!
Så jag lovade ju att bli bättre, så nu kör vi fullt ös! (när jag har tid)
I dag har vi varit lediga, ingen skola på grund av någon helgdag vilket var väldigt skönt. Så jag sov till runt tio men var inte uppe ur sängen förens 12 tiden, låg kvar och gjorde lite läxor kollade på ind. val som jag måste göra till trean hemma och kollade på massa klänningar till prom. Men i alla fall så ringde Demi vid 12 tiden och undrade om jag ville följa med en sväng till storm lake och shoppa lite. Varför inte. Så dagen spenderade vi i storm lake, hittade två toppar det var väl egentligen det ända, och så ett par skor som jag väldigt gärna ville ha men som inte fanns i min storlek :( Vilket kanske var bara, det är ju inte så att jag är i akut behov av skor om man säger så. 
I alla fall så åkte vi till Wal-Mart en sväng med och så när vi skulle åka därifrån hittar inte Demi sina bil nycklar.. Jag fick lite halvt panik vilket även Demi fick men som tur var så satt de i bilen och vi kom hem tillslut. 
Nu ska vi snart äta lite kina mat och kolla på the bachelor. Bli inte allt för ledsna om det inte blir inlägg imorgon för då är det skola igen och wrestling så jag har cheerleading. 
Men ska försöka skriva snart igen, för jag har kommit på att det hjälper mig minnas och det ger er en bild av hur jag har det! :) 
Och sen när jag kommer hem har jag en ide hur jag ska spara bloggen och alla dess minnen för alltid, jag ska göra en "bok" med alla inlägg och bilder till det så att det blir som en riktig dagbok. Bra ide va?
 


Kommentarer
Postat av: mikaelas mamma

De kommer att bli en kanon bok tror jag:)Kanske en bästsäljare typ Harry Potter,hjälp va rik du kommer att bli!Allvarligt så är det en jätte bra ide!

Pussar o kramar i massor Mamma

2010-01-20 @ 13:23:38
Postat av: Mikaela

Ja men visst kan det bli bra? :D Fick en hemsida av Johanna där man kan göra alla möjliga böcker, som fotoböcker men man kan lägga in text och så med, så om det blir kokbok som projekt arbete kan jag andvända mig av den sidan med, jätte bra! Och så kan jag få bloggen i bokform och alltid ha den sparad! :)

Puss och kram, hörs i helgen? Skype <3

2010-01-20 @ 20:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0