The Copper Cup!

Hej Allesammans! Just nu är jag helt underbart lycklig, jag har funnit Cherokees guldgruva! :D ett underbart mysigt café Med massa gott te och kaffe drinkar! HUR 17 HAR JAG MISSAT DETTA!
The Copper Cup får mig att känna mig som hemma, då en god kopp te och ett mysigt café kan göra mina dagar. Det ända som saknas är mina underbar vänner! Saknar er!
Sitter här just nu, hade en early out i dag i skolan och klipp tid vid 13.30 så när jag var färdig där så hade jag en massa tid innan LeAnne var färdig med jobbet så jag tänkte upptäcka Cherokee, kolla lite i de butiker jag inte varit inne i ( nu låter det som det är jätte stort i Cherokee, med en massa butiker, men det är det inte. Bara det att jag inte varit inne i de som finns hehe) Och så tänkte jag att jag skulle köpa lite te i den där kaffe butiken som jag sett när vi åkt förbi och jag går in och blir förälskad! Vilket ställe.. Hur kan jag ha missat detta. Jag är glad att jag hittat det nu i alla fall för håret blev inte det bästa! Ville gå till en ljusare brun, JAG ÄR RÖD HÅRIG! hehe men så är det ibland. En kopp te räddade i alla fall dagen :)

Men ne nu kommer snart LeAnne så ska dricka upp mitt Hallon/Mint te som för övrigt var SÅÅÅ gott och sen bär det av hemåt. Men jag kommer definitivt komma hit igen..

Hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Mormor o Morfar

Hej på dig "rödluvan".Passar du i rött hår?Vilken tur att du hitta cafet nu och inte ett par dagar innan du skulle åka till Askgatan.Hallon/Mint te låter inte fel trots att jag inte är någon teälskare.I morgon ska vi fiska så jag ska ner till sjön o förbereda lite.Ha de bra o va rädd om dig.Vi ÄLSKARRRRRRRRRR DIG.Mormor o morfar.

2010-02-06 @ 13:04:13
Postat av: stina

haha, ´du ar for underbar! te kan gora dagen sa mycket battre :) saknar dig!

2010-02-07 @ 23:05:46
Postat av: Anonym

åhh Mickan! bra att du har hittat ett fikaställe, men va 17 har de inte det där eller?

2010-02-10 @ 14:36:45
Postat av: johanna

2010-02-10 @ 14:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0