Alla <3 dag..

..Vilket betyder den 14 februari.
Jag ska inte börja detta inlägg med oj vad fort tiden går (även om den gör det) för det gör jag alltid annars, men det var ett tag sen jag skrev.
Antar att det kan bero på en ganska så händelselös vecka.
Förra helgen var det cheerleading på lördagen, var borta i princip hela dagen som vanligt, och från och med denna turnéring så var det vinna eller försvinna för killarna, vi hade två som lyckades kvala sig till nästa omgång.
På söndagen pratade jag med mamma och pappa och kollade på Super Bowl som är en av världens största sport händelse enligt många. Det är alltså finalernas final i amerikansk fotboll (för de som inte har sport koll)
Veckan som gått har varit som vilken vecka som helst förutom att jag var hemma sjuk i fredags och har mått halvdant hela helgen vilket ledde till att jag fick stanna hemma från cheerleading i går, vilket vad lite synd för en av våra brottare lyckades nämligen kvala sig till nästa omgång som är State hade varit kul at vara där och hejja på. Men nu blir det i alla fall state turnering som börjar på onsdag. Så vi åker till des moines vilket ska bli väldigt spännande. State är en JÄTTE stor turnering som håller på ända tills lördag tror jag så blir några dagar borta från skolan vilket är på gott och ont. Jag har missat ganska mycket på grund av sjukdom och snödagar och ja ni vet ju att i april kommer jag att behöva ta ledigt över en vecka, ooops. Men jag hoppas att det inte ska bli några problem för jag åker i vilket fall! ;)
Fick tidning av mamma i fredags och brev av morfar och mormor i går vilket alltid är kul!
Och för en stund sen fick jag sms om att skolan är inställ imorgon på grund av vädret, great! Hade nog behövt morgondagen i skolan om jag ska i väg onsdag :S har ju lite att ta igen efter en sjukdag förra veckan med. Men aja det ska nog lösa sig.

Trotts att vi faktisk är lediga imorgon ska jag nog sova nu. Är ganska trött faktiskt, kanske ska jag läsa några sidor i en bok jag på börjat innan dock.
Jag har nämligen bestämt mig för att börja läsa lite mer så jag lånade två böcker på biblioteket i torsdags, en har jag redan läst ut (dear John) som var för övrigt väldigt bra. Så ja nu är det bara att sätta i gång med nästa. Nyttigt att läsa och ja alltid lär man sig något.

Aja hörs snart igen, förlåt för ett virrigt inlägg..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0