Ny inriktning!

Hej, nu är det dags att damma av bloggen igen och denna gången ska den få en helt ny inriktning... FOTO!
Blir förmodligen inte så jätte mycket uppdatering nu i början men jag har bestämt mig för att mitt projekt arbete kommer att bli att bygga upp ett litet företag, ett foto företag med mig som anställd, jag ska försöka marknadsföra mig själv, få i hopp en hemsida (någon där ute som vet hur man gör?) och en portfolio och förhoppningsvis kommer jag att få lite uppdrag på vägen.

Man kan säga att mitt första RIKTIGA uppdrag var i går, jag fick nämligen äran att fotografera ett bröllop, mitt allra första. Trotts regn och en grå himmel lyste kärleken stark mellan de två och bröllopet var fantastiskt vackert. Jag fick några bilder som jag hoppas att brudparet ska tycka om. Jag har faktiskt fått tillåtelse att lägga upp några av bilderna här så visst ska ni få ett litet smakprov.
Bröllopet igår gav mig verkligen mersmak, tänk att verkligen få jobba med det här, kunna leva på att fotografera..

 




Ska även försöka fixa till designen lite, men ja det får komma efter hand.


Kommentarer
Postat av: johanna

Ja! vad kul, det här blir kul att följa. bröllopsbilderna var ju verkligen bra! känns som du fångat feelingen och inte bara traditionella, uppradade kort. det gäller att hitta detaljerna och vinklarna, bra jobbat mike!

skype någon dag! är vi inte inne samtidigt någon gång får vi boka tid ;)

kram

2010-09-01 @ 17:54:28
URL: http://wurstundmontags.blogspot.com
Postat av: morfar

Verkar jättefina kort. Proffskopias papper perl är skitbra och billigt.Har varit där idag.Men kolla öppettiderna.KRAMAR.Morfar o Mormor.

2010-09-01 @ 18:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0