16 September

Hade early out i dag vilket betyder att vi slutade kl. 1 i stället för 3.26 :) så nu sitter jag här, borde göra lite läxor men orkar inte, kl 3.40 är det träning som gäller så tänkte att jag skulle skriva lite här och få lite mat i magen.

I måndags var det match hemma, fick gå in en snabb sväng i slutet då en av de andra spelarna gör ett värdelöst jobb, så jag hamnar på positioner som jag inte känner mig jätte säker på och vid rotation får jag även serva! Massa folk på läktarna och jag nervös så jag skakar även om det inte gäller något för vi kommer förlora vilket fall. (Ligger under med typ 24-7, och man går till 25) så jag tar bollen försöker att inte tänka alls (brukar gå bäst så) och jag servar! och tror ni inte att jag gör en sådan mega serve då! helt sjukt, en riktig fullträff och motståndarna får inte ens över den till oss igen! Wihoo, alla skriker och hejar på mig men så ska jag serva igen och i med alla heja rop och du kan fixa det igen så går nästa serve jätte dåligt, missar totalt och den går inte ens över, haha. men jag gjorde det en gång och det är inte illa det! :) 

I måndags frågade även Amanda (en tjej på skolan) mig om jag ville vara med i homecoming paraden, sitta på ett sådant där flak och vinka och kasta ut godis, och jag tyckte det lät ganska kul så jag sa ja. Så jag ska deltaga som utbytesstudenten haha :P och LeAnne åker nog förmodligen med också så jag får lite sällskap.

I går var det ännu en match då jag inte spelade något alls! TRÅKIGT! jag tycker ändå att de får ge mig en chans! Eller vad tycker ni?

I alla fall annars rullar allt på, nästa helg (inte denna) så ska jag till frissan! det behövs om man säger så, utväxten är inte för rolig nu, vet dock inte om det blir fortsatt ljust eller om jag färgar det mörk. Vad tycker ni?

Sen så är senior pictures bokade, ska ta dem i mitten av oktober, hoppas på att väder är okej med då, och i dag skrev jag upp mig till poder puff matchen under homecoming veckan (en amerikanska fotbollsmatch där tjejerna spelar) haha det blir nog en upplevelse!

Har inte berättat om förra fredagen heller, lo undrade och tänkte att jag kunde ta det här, det var ju 11 september och ja det var extra uppmärksammat, vi hade en jätte seriös minnesstund i skolans aula, och det pratades mycket om det. Så det var lite speciell stämning.

Så lite random bilder kanske? :)




















Måste passa på att gratta Stina här med! : ) hon fixade en roll i peter pan musikalen på hennes skola! Stort grattis! Det är verkligen inte illa. Men du är så värd det!

Men nu ska jag göra mig redo för träning hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Mormor

grattis till serven! Kul att Du har så många bollar i luften. Och sweede, Du vet va jag tycker om färgen. Kramar mormor! morfar o sebben hälsar

2009-09-16 @ 23:03:35
Postat av: stina

det tycker jag verkligen du borde få, du är bäst :) tack ska dha gumman <3 så glad för allt stöd.. :)

2009-09-18 @ 02:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0