5 september

Allt rullar på här borta och tiden går så himla fort! jag har varit hemifrån i snart 5 veckor, kan verkligen inte fatt det! Har precis pratat med Sandra! så roligt att få höra i från henna och bli lite uppdaterad på hur allt är hemma :) Det får bli fler gånger. 

Igår var vi på fotbolls match, det var borta match så först nästan en timme i bil, (här är det verkligen viktigt att visa att man stöttar laget, även om det är långt att åka hehe) :) på vägen dit åt vi subway och hem blev det en glass på McDonalds då även stina ringer mig på min mobil, jag går undan en bit för att jag inte vill att alla ska sitta och lyssna men de genomskådar ganska snabbt att jag pratar svenska och alla 5 smyger fram och ställer sig i en ring runt mig och lyssnar haha, höll på att dö! Tyvärr så blev det förlust för killarna men det blev en bra kväll i vilket fall! 

I dag blir det en lugn förmiddag, Jenna spelar volleyboll turnering och LeAnne är och hejar på (de åkte här i från vid 7 i morse så kände att jag hellre stannade här och fick lite extra sömn) I kväll vet jag inte riktigt vad som är på schemat, får se vad som dyker upp. 
Tänkte att jag skulle lägga upp bilder på mitt första projekt i Photography klassen, fick i uppgift att fota alfabetet, a-z, i grupper av tre så jag hade bara a-i :) Jag är så glad över att jag får ta den klassen, den och Drawing gör verkligen mina skoldagar!





















Verkade på Läraren som att jag hade gjort ett ganska bra jobb :) ska bli kul att få veta betyget och få lite kritik på det man gör, kommer verkligen hjälpa mig framåt!


Kommentarer
Postat av: Morfar o Mormor

Hej vårat älskade barnbarn.tackför brevet de kom i torsdags.jag tycker A och I va bäst o mormor A ochB.Men alla ä bra.Kan jag också fota i svartvitt me min kamera?Ha de bra o va rädd om Dig! Ett nytt brev är på väg.Kramar i massor. Sebbe hälsar.

2009-09-06 @ 13:48:50
Postat av: Morfar o Mormor

Hej vårat älskade barnbarn.tackför brevet de kom i torsdags.jag tycker A och I va bäst o mormor A ochB.Men alla ä bra.Kan jag också fota i svartvitt me min kamera?Ha de bra o va rädd om Dig! Ett nytt brev är på väg.Kramar i massor. Sebbe hälsar.

2009-09-06 @ 13:52:47
Postat av: Mikaela Sandahl

Hej Mormor och morfar! Kul att ni kommenterar jag blir verkligen jätte glad! :) Vad bra att brevet kommit fram med, var lite orolig att det kommit bort på vägen. Tack så mycket! Tyvärr så har jag inte fotat i svart vitt utan det är gjort i efter hand i Photoshop, men det är väldigt enkelt, men jag vet inte om ni har photoshop? i så fall kan jag förklar :) Det ska jag, och ni med! låter spännande med ett nytt brev, det är så kul att få dem! Kramar i massor och hälsa sebbe och gratulera till körkortet! Hörs snart igen! <3

2009-09-06 @ 16:49:07
URL: http://mikaelaemmysandahl.blogg.se/
Postat av: Frida & Alvar

Hej! Vilka fina bilder...Alvar som kan bokstaven A tyckte A va finast, he he! Jag tyckte ALLA var super...vilken rolig uppgift! Ska jag sno med mig till min skola! Hoppas att allt är bra med dig och att du har riktigt roligt....här börjar det bli höst. I dag har vi städat i trädgården så nu är jag alldeles utpumpad...nu blir det tv soffan med KLas och ALvar. Alla hälsar så gott! Många KRamar Frida med familj

2009-09-06 @ 18:59:40
Postat av: elsa

hej mike! ser att du hade det jättebra! grymt! nu är du i usa och du börjar känna dig som hemma hoppas jag?

här hemma missar du inte mycket måste jag erkänna. skolan är TRIST..(jättestora bokstäver) gillar att du skriver här så att man hänger med i svängarna där på andra sidan atlanten. (oj va långt bort det känns när man skriver det så, andra sidan atlanten) jag hoppas iallafall att du har det jättebra. ta mycket bilder :P //kramar elsa

2009-09-07 @ 20:23:19
Postat av: Lo

håller med elsa, kul att du skriver! :)

2009-09-08 @ 13:10:56
Postat av: Lena

Hej Mikaela!

Jag följer dej på din blogg och jag är verkligen stolt över att få vara din pappas moster, du är verkligen en underbar tjej och jag förstår att du har det bra, så jag ville bara skicka en hälsning från mej och Lasse många kramar till dej från Lena och Lasse

2009-10-21 @ 20:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0