Snabb uppdatering..

I dag har vi varit i väg på min alldeles första volleyboll turnering! :) Spelade dock inte så mycket men det gör nästan det samma, bara att jag är med i laget och får känna på lagandan igen! det är skönt. Saknar verkligen det ibland.
I dag i skolan ändrade jag även mitt schema lite, efter 3 veckor i skolan känner jag att government är ingen klass för mig, jag förstår inte hälften av vad läran säger och ja det beror kanske dels på att jag är otroligt ointreserad men också att det är en hel massa svåra ord som jag aldrig hört talas om, och saker som är självklara för uppväxta amerikaner är ABSOLUT inte självklart för mig. Så ja jag hoppade i dag av klassen och det känns SÅ skönt, jag var rädd att betyget skulle bli ett klart F annars, den glada nyheten är även att jag fick (trotts att det är försent) hoppa in i drawing i stället! :) och om jag är lycklig, jag älskar att teckna och det känns så kul att få ta upp det igen (tecknade lite när jag var yngre, inte massor men lite) så jag är otroligt glad över min ändring, en tuff hemsk klass ut en otroligt rolig och lungnade klass in! :)

Imorgon blir det en heldag igen, skola, träning och borta match (amerikansk fotboll) och självklart följer vi med och hejjar!

Nu ska jag ringa stina en sväng! har kanske inte nämt det men jag har mobil! :) eller ja det är min gammla bara ett nytt sim kort, och jag ringer, smsar och surfar gratis i hela USA vilket betyder gratis samtal till Stina! Wihoo, är otroligt skönt att få prata med henne, och att hon går igenom samma sak! :)

Måste även göra lite läxor så här mitt i natten med, (så går det när man spelar volleyboll) men det är bara att ta.

Ska försöka göra en längre uppdatering SNART! bara det att dagarna går SÅ fort.
och som jag sagt innan, FRÅGA PÅ OM NI UNDRAR NÅGOT! med de få läsare jag har kan det inte bli för mycket frågor! :)

Och ja tack för att ni följer mig och min blogg!


Kommentarer
Postat av: stina

det är så otroligt skönt att vi gör det här tillsammans =) jag är så glad för det! <3

2009-09-06 @ 19:39:12
Postat av: stina

det är så otroligt skönt att vi gör det här tillsammans =) jag är så glad för det! <3

2009-09-06 @ 19:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0