18 september

I går var det volleyboll igen, så var borta hela kvällen ( kom hem runt 11) och coach var inte speciellt nöjd med någon utav lagens insatts så hon var inte allt för glad (denna coachen har sina sidor om man säger så) så på vägen hem var det inte ett ljud som gällde! och så träning 6.30 idag jipiie! inte kul alls, fast lite bra, vi slapp träning efter skolan vilket betyder att vi slipper stressa till fotbollsmatchen som är borta vid sju :)

I dag i skolan pratade jag även med min art lärare ( han har ALLA kurser som har med art att göra) om computer ghrap som jag gärna skulle vilja få in på mitt schema till nästa termin (kurs med photoshop och massa annat skoj!) det var bara det att det var bara AdvCompGraph nästa termin och egentligen måste jag ju ta den andra först men han var snäll nog och sa att jag skulle kolla upp om jag kunde få in det så skulle det lösa sig, i med att jag jobbat ganska mycket i photoshop innan. och det är nog bra att jag slipper ta den första på något sätt, är rädd att det skulle bli för enkelt, bara massa grunder. Så jag fixade in det på mitt schema i dag! Wihooo! Super glad! :) ännu en art klass, Underbart! och så tog jag bort SOC100*-ILCC som jag inte har en aning om vad det är för något så wihoo för mig! :) känns bra!

Sen måste jag bara skriva in några mer roliga frågor som jag fått, ja jag får dem varje dag men en del slår andra, så som:

Har ni ketchup?
Har ni TV?
Gifter ni er?

Ja det är helt sanslöst! Man vet knappast vad man ska svara när de frågar, man vill gärna säga att hallå jag kommer inte från månen men det vore nog kanske inte så bra.

Så allt flyter på här, skolan gå JÄTTE bra enligt mina betyg, det var midterm i onsdags vilket betyder att de i stort sätt sätter ett betyg på vad du gjort allt som allt hittills och vad du ligger på, jag ligger på A i alla ämnen utan engelska där jag ligger på B, helt okej enligt mig. Det är verkligen så här att gör du dina läxor eller ens försöker göra dem så behöver du inte göra mycket mer för att få minst B, lite små kul. Men jag är glad för det!

Så till sist vill jag bara visa en bild på mitt skåp :) de är väldigt mycket för pynta och ha sig inför hemma matcher och borta matcher med för den delen, så de fäster grejer på spelarnas skåp (cheerleaderna) mest är det för fotbollen men jag fick lite pynt inför första volleyboll matchen med!



 
Sött va? hehe

Ne men nu ska jag göra mig redo för lite fotboll! Hörs snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0