14 september

Hej! Ville bara skriva ett snabbt inlagg, sitter i skolan just nu och nasta lektion ar food :)
Maste bara forklara att jag insett att ni ser inte bloggen som den verkligen ar! och det gor mig sa arg! Jag har laggt till massa typsnitt och grejat pa endel av texterna som finns lite har och var, jatte fina sadna men det ar bara det att det kravs att datorn man ar pa har de tysnitten for att man ska kunna se dem! och de typsnitt jag laggt till ar inte vanliga fran word utan de ar lite speciella sa ni missar alla mina typsnitt och det gor att det ser helt konstigt ut for att texten ar stor och ful! :P arg jag blir! Sa nu maste jag forsoka andra det for sa som ni ser den ar inte sa jag vill att ni ska se den! hehe

Maste bara forsoka lista ut vilka typsnitt som faktist finns pa alla datorer och ar standard for jag har liksom laddat in alla typsnitt overallt! inte bra alls. Fattar ni nagot? kanske inte men det gor inget.

I kvall har vi volleyboll turnering, far se hur mycket speltid jag far. Kanske hinner uppdatera en svang nar jag kommit hem om det inte blivit allt for sent!

Och jag vill bara paminna er om att har ni komenterat ett inlagg, ga in och kika pa komentarerna igen lite da och da, ibland svarar jag :) och jag vill inte att ni missar mina svar!

Nu ska jag aterga till skolan! men vi hors snart igen.

Kommentarer
Postat av: Lo

Tänkte bara fråga hur stämmningen var over there den 11e september?

2009-09-15 @ 10:10:29
URL: http://iiafeatlo.blogspot.com
Postat av: Kim

vad menar du med typsnitt?

2009-09-15 @ 18:52:26
Postat av: Pappa

Hur gick turneringen och fick du någon speltid?

2009-09-16 @ 11:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0