13 September

I dag har varit en relativt lugn dag, pratade med min kära familj på förmiddagen :) alltid skönt att höra från dem, de känns lite närmare då på något sätt!
Sen pratade jag med Stina en sväng och sen så gav jag och LeAnne oss ut på en liten biltur, och gissa vem som körde? Inte LeAnne i alla fall ;) grusvägar och inga bilar och så en automat bil så det var inga problem alls! kanske kan lära mig att köra här och så kan jag komma hem och fixa det där dumma körkortet :) det vore något det.
Sen så fick jag följa med grannen och mata kossorna hehe. ja det var något extra det! som sagt jag lever på landet här.

Nu ska jag fixa det sista på min engelska uppsats och be LeAnne läsa genom den :) så kanske den kan bli okej i alla fall.

Hörs snart igen! och mamma jag fixade till ditt önskemål på bloggen :) blev det okej?


Kommentarer
Postat av: Sandra

får jag gissa på att önskemålet var den superbra klockan så jag och alla andra slipper sitta och räkna ut vad klockan är hos dig? :D

2009-09-14 @ 09:13:56
Postat av: Mormor o Morfar

Håller me Sandra om klockan.Va är de för bilmärke?Ingen Toyota eller? Ska du också börja me lerbilstävling?Astrid ska öppna garnaffär och hade kanske behövt lite hjälp me reklamfoto.Men lite långt att åka för dig eller?Va tyckte dom om din bokstadsfotografering?(de va ett långt ord) LOVE YOU!

2009-09-14 @ 12:06:25
Postat av: mamma

Ser kanon bra ut Mikaela!! Det är ju kul o veta vems blogg man läser :) pussar o kramar i massor

2009-09-14 @ 16:11:42
Postat av: mikaela

Hej sandra! :) nej den iden var faktist helt och hallet min! kul att du tyckte det var bra! mamma tyckte att jag pa nagot satt skulle visa vems bloggen var, mitt namn, sa man vet vart man hamnat :) sitter i skolan nu och inser att ingen ser bloggen som den faktist ar, jag har laggt till varsta fina typsnitt och grejer men det syns bara om just de typsnittet finns pa datorn man ar inne pa, och det ar inget vanligt typsnitt, maste fixa till det. Ledsen jag blir nu! jag som fixade och grjeade med det sa lange! :P

2009-09-14 @ 17:33:59
Postat av: mikaela

Hej mormor och morfar! :) det ar verkligen sa kul det att ni komenterar! ska jag vara arligt sa vet jag inte riktigt, inte toyota i alla fall :) tror jag inte hehe jag har ingen bra koll pa bilar, oj nej verkligen inte! Det ska jag halla mig sa langt borta i fran som jag bara kan!

Ja mamma berattade om det! Var roligt att det gar bra for henne! verkligen jatte kul. Jag onskar verkligen att jag kunde hjalpa henne men ja det ar kanske en aning for langt hehe, Jag vet inte an, vi har inte fatt betyg pa det an, men jag tror att det kommer snart och da lovar jag att beratta! :) hoppas pa att det gick bra! det ar ett av de fa amnerna som jag verkligen kanner att jag vill fa bra betyg i :) Jag lovar att jag ska forsoka svara pa erat brev sa snart som mojligt! for jag vill det! och tack annu en gang! det ar sa kul att ni skriver! <3

2009-09-14 @ 17:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0