Nervös kväll..

Vill börja med att tacka mamma och pappa så jätte mycket för vykort och present från Barcelona! :) fick en jätte fin plånbok på posten i dag.



Sen till den nervösa biten..
När jag kommer hem från en trevlig lasagna supper med volleyboll laget har jag 4 mail i inkorgen, vilka består av bland annat ett från pappa och ett från Nordea!
I går beställde jag ett par stövlar online efter att de hade slut på dem i min storlek i affären, jag som alltid varit mot uggs hittade ett par som jag nästan blev kär i, jag ville verkligen ha dem! jag vill inte gå omkring i det kalla vädret här och frysa om fötterna och dessa var snygga enlig mig. Men nehe då ska det krångla ja! Så läser pappas först där han berättar att något skumt är på gång med mitt konto och lika så säger Nordeas mail, och om jag stirrar upp mig som aldrig förr! jag kollar internet banken och mitt konto är TOMT!  förutom 0.65 kr.
Men för att göra en lång historia kort då jag har tid att ta igen då jag har stirrat runt hela kvällen så var det ingen fara, Nordea skyddade mitt konto mot något som visade sig vara ofarligt och biten där mellan orkar jag inte och har inte tid att förklara. Kanske i morgon! :) 

Hörs snart!

(skumt inlägg eller hur, men ja jag hinner inte mer)
 



Stövlarna som jag skickade efter men som jag nu inter kommer att få för att mitt kort inte gick att handla för på den hemsidan!


Kommentarer
Postat av: Sandra

oj det var ju tur det! t'nka sig att jag hade samma åsikt om uggs men snart är dom nog mina med ;D

2009-10-06 @ 12:16:28
Postat av: johanna

oj det låter skumt! tur att det inte försann något iallafall... verkar din buget hålla annars? eller funderar du på att hoppa in lite på donken?;P kram från johanna

2009-10-10 @ 18:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0