7 oktober..

Det börjar kylas av här nu, i morse hade vi första frosten, var tvungen att skrapa av bilen innan det bar av till skolan.

I går fick vi info om graduation "saker" så som vi hemma beställer student mössor och andar tillbehör så där det samma sak här. och fick även veta att vi kommer att få behålla våra student "kläder" ni vet de där mössorna och kappan som man har på sig! Häftigt va?! Inte vet jag vad jag ska ha det till sen men kan vara kul som ett minne :)
Det var även senior night vilket innebar sista hemma match med volleybollen där man "tackar" av de spelare som är seniors, även mig. Man gick in med sina föräldrar (värd föräldrar i mitt fall) och så presenterade de oss och berättade lite kort om vad vi hade för planer och så i framtiden, sen när vi står där uppradade allihop så kommer resten av laget in och så får vi alla var sin "korg" med massa grejer i och en Braves balkong flygande :). Väldigt amerikanskt, jag väntade bara på att någon skulle börja gråta.





I dag blev jag klar med ett projekt i drawing, blev faktiskt ganska nöjd så ska försöka ta en bild och lägg upp, vi skulle teckna av ett halvt människoansikte, och jag ska inte säga vem jag valde för det ska ni få gissa när jag tagit kort på den, förhoppningsvis kan ni se vem det ska föreställa.
Jag var även på tryouts för skolans pjäs som ska sättas upp, det är något med Robin Hood, gick ganska bra tycker jag så får väl se om jag platsar och får en roll :) Lite spännande.

Men nehe nu ska jag göra lite läxor, måste jobba lite i förhand för imorgon är det borta match vilket betyder SEN hemkomst.

Ha det så bra tills vi hörs igen!


Kommentarer
Postat av: Mormor o Morfar

Ha ha! Vi "vann" me en vecka,för vi hade frost i tisdags.Så där slog vi USA.Får du en sån där svart trekantig mössa?Du kommer bli jättesöt i den.Va var de i korgen du fick? Brev är på väg.KRAMAR i massor.Mormor o Morfar. Sebbe hälsar. Va rädd om dig.

2009-10-08 @ 14:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0