27 oktober

En vecka sedan sist! vet att det är mycket dåligt av mig men tiden går för fort! Ska försöka bättra mig!
Så helgen var mycket bra! Fredag började med play practice kl 6.00, självklart var aulan vi är i låst och ingen nyckel så vi fick öva i ett klass rum! wiee. Sen var det en timmas early out på grund av att fotbolls matchen blev flyttad i tid och plats så för att vi skulle hinna dit så slutade skolan 1 timma tidigare, heelt sjuk. Fotbollen var mycket kall och två timmars resa vilket var lite segt men det var kul ändå!

Så lördag blev det lite scrapbooking och på kvällen blev det bio och middag med Demi, Amanda, Kelsey och Danny vilket var väldigt trevligt!
I söndags tog vi grupp foton, och fyy för det! jag ser absolut hemsk ut på dem allihop! Lyckat!
I går var det early out och jag skulle även till min stora lycka få develop min film i foto för att se om mina kort faktiskt hade fastnat, men oj nej, när hela processen är klar tror ni inte att filmen är HELT svart då! jag gjorde ALLA steg korrekt i develop processen så det måste varit något innan som gått snett och aj vad lack jag blev, hade sprungit runt i regn och jobbat hårt med de bilderna och jag hade faktiskt ganska höga förhoppningar på några utav dem men nehe så kan det gå! Så i dag har jag åter igen varit ute och tagit 34 nya bilder och håller alla mina två tummar för att de ska visas på filmen när jag är färdig imorgon!

 

 

 

 

 

Ganska korta inlägg blir det men tiden räcker inte till mer, nu måste jag fila lite på en upsatts och sen är det snart läggdags! träning kl.06.00 imorgon igen..


Ha det så bra så länge! Saknar er där hemma! <3 Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka goa bilder men jag tror att det är dax för en vinter jacka,det ser jätte kallt ut!!

Du kan inte ha en filt på dig hela vintern, Hi Hi!

Sjalen är påbörjad, tror att den blir kanon.

Pussar o kramar i massor! Mamma

2009-10-28 @ 21:45:01
Postat av: mamma

Glömde säga att Lasse va 1 timma på P3 igår, en jätte bra intervju.

Du får väl kolla upp om du kan lyssna i efterhand.

Kram igen! Mamma

2009-10-28 @ 21:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0