20 oktober .... REDAN?!

Tiden går så otroligt fort! håller ni inte med mig!? Redan den 20 oktober, helt otroligt!
Förlåt för lite dålig uppdatering på senaste, men jag skyller på att tiden inte räcker till!
Förra veckan var inte mycket mer än vanligt, pjäs övningarna är i full gång och tycker faktiskt att det är både roligt och riktigt mysigt, vet inte varför men det bara är det på något sätt, fixa lite med scen uppsättningar måla lite och öva på scenerna.

i lördags vad det lugnt, skrev brev till mormor & morfar och farmor och så blev det lite scrapbooking. Söndags blev det senior pictures "plåtning" (LeAnne tog dem) och sen så gjorde jag och LeAnne en FANTASTISK svensk middag på kvällen, bestående av Köttbullar potatis och gräddsås, och till efterrätt ostkaka med sylt och grädde! Mums! Maten uppskattades men ostkakan var sådär tyckte de (jag ÄLSKAR ostkaka så klagade inte)

I går kom Deb från min organisationen i USA och sa hej i skolan, jag fick skriva under reglerna en gång till jag fick hennes visit kort och sen åkte hon igen. Jag fick även en inbjudan till internationell helg i en granstad, de bjuder in utbytesstudenter till en helg med aktiviteter, så det skickade jag in anmälan till i dag, hoppas att jag får en plats det hade varit kul att träffa lite andra utbytisar.
I går vad det även sista volleyboll matchen. Vilket betyder ingen mer volleyboll för mig, nu är det pjäsen ett tag och sen blir det nog cheerleading.


Senior Pictures:








Kommentarer
Postat av: Pappa

Hälsa LeAnne att hon gjort ett jätte bra jobb med bilderna.

2009-10-21 @ 10:58:25
Postat av: mamma

Vilka bilder!! dom är jätte fina!

Flyget är bokat,betalat o klart. Längtar jätte mycke.

Vi skickar mail i morgon med tider o så.

pussar o kramar i massor

2009-10-21 @ 21:42:56
Postat av: Mikaela

Tack så mycket! :)

Åhhh är dom! Underbart! Jag med, verkligen!

Låter toppen! Jag vill inte skriva för mycket om när här om föreningen skulle få nys på det så att ni vet. Man vet aldrig med dem!

Pussar och kramar!

2009-10-21 @ 23:17:01
Postat av: Mormor o Morfar

Jättefina bilder på en jättefin flicka.Bra jobb av LeAnne.Vi tycker den när du igger i löven är bäst.Vi ser fram mot att få brevet.Idag tar vi upp båtarna och när vi ska lägga i dom igen är det bara någon månad kvar innan du är hemma igen.KRAMAR i MASSOR. Mormor o Morfar.

2009-10-22 @ 12:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0