12 oktober..

I dag snöade det på morgonen, och inte lite heller, fyyyy! Inte kul alls, jag är inte redo för snö än, men som tur var så var den helt borta när skolan var slut.

I dag fick vi tillbaka våra projekt i drawing och jag blev så otroligt glad över betyg och kommentaren jag fick, jag vill inte alls vara skrytsam för helt håller jag inte med honom men så här skrev han:

"Very nice work! You have A LOT of talent! Your work is consistently some of the best in the class"

så ja det blev ett klart A, med 98% Wiee, blev verkligen så glad! När det är ett ämne som man verkligen tycker om med, ett ämne som jag med nöje kämpar för att göra bra i från mig i.

I morgon har jag redan varit borta i 10 veckor! och om exakt lika lång tid så är det dags för jul! kan ni tänka er vad tiden går fort!

Det blev ett kort inlägg denna gången med, jag är ganska trött så tänkte att jag skulle läsa de sista sidorna i eclipse och sen sova. 

Men vi hörs snart igen!

Och tack SNÄLLA mormor och morfar och farmor för breven! Jag uppskattar det verkligen, och extra tack för innehåll! Jag SKA svara denna gången, tids nog, jag är verkligen ledsen över att det inte kommer svar ibland men allt går verkligen i ett och jag gör mitt bästa! :) Men ni ska veta att jag uppskattar det såååå mycket!


Kommentarer
Postat av: Mormor o Morfar

Very nice work! De tycker vi me.KANON Mikaela!!Ni vann me snön.Nu står de 1-1.Mormor säger att hatten är fyrkantig.Jag ger mig! KRAMMAR i MASSOR! Mormor o Morfar.Sebbe hälsar.

2009-10-13 @ 11:55:21
Postat av: Anonym

2009-10-13 @ 11:57:22
Postat av: Anonym

2009-10-13 @ 11:57:58
Postat av: Anonym

2009-10-13 @ 11:58:25
Postat av: Mormor o Morfar

Något blev fel.Komntar 2,3o4 är från mig.Jag lär mig fortfarande.Ändå mer KRAMAR.Morfar.

2009-10-13 @ 13:14:02
Postat av: Mormor o Morfar

F-n också.Nu stavade jag fel på kommentar.Bamsekram.morfar.

2009-10-13 @ 14:47:48
Postat av: mamma

Du har döljt dina talanger väl, du är ju JÄTTE DUKTIG!

Du är som din mormor men hon har inte vågat förverkliga sina drömmar.

Glömde säga detta i mailet! Puss o Kram! mamma

2009-10-13 @ 19:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0