Vill iväg...

Vill bara åka, nu nu nu!

Såg två tjejer på bussen igår, de var på väg upp mot Axamos flygplats med varsina stora väskor och ett enormt leende på läpparna de skulle utan tvekan ut och resa och om jag fick en helt underbart härlig nervös känsla i magen då hehe :) snart är det dags, snart är det min tur att ge mig iväg på äventyr, det är mindre än tre månader kvar!
Men först ska man bara orka gå klart de fem olidligt långa och hemska veckorna i skolan, fixa in alla inlämningar och klara alla prov, just nu ser det tungt ut men jag måste fixa det även om jag har en del motgångar att besegra, och jag är såååå sjukt trött på det!

Trotts ledig dag imorgon (alla andra stackare ska göra nationellt engelska B prov) ska jag kila och sova nu, är grymt seeg och måste få lite vettigt gjort imorgon vare sig jag vill eller inte. Måste ta tag i skolan och avsluta på ett grymt sätt nu ( jag kommer trotts allt slippa se ED på hela 14 månader, UNDERBART!!!)

Sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Frida

tänkte kolla om de är okej att jag länkar dig på min blogg (:

2009-05-07 @ 23:12:58
URL: http://fridanilssonviberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0