Ny dator..

Hej hej, sitter här vid min nya bärbara :D sjukt härligt att det blev en till slut, stort tack till mamma och pappa som sponsrade.. Känns skönt att ha sin egen när man kommer över till USA med, slippa bråka om deras och jag med alla mina bilder, det skulle nästan inte funkat.
Fått ännu mer papper från Explorius nu med, om min pärm börjar bli tjock hehe, bara papperna kommer ju väga ett par kilo under resan. Det var bland annat DS2019 (tror jag det heter) vilket är det viktigaste papper som jag förmodligen hållt i min hand, utan det kommer jag ingen vart. sen var det lite andra papper om försäkringar och om visum. Måste ta tag i visum fixet snart, det är nog det som jag är mest nervös för, ganska sjukt.
Men men nu måste jag kila och jobb, ha det!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej,va kul med en ny dator!Jag funderar på att köpa en minidator att ta med mig så tar den mindre plats;) Ja visumet är inte den enklaste uppgiften,många papper!! Jag åker med Explorius den 11 augusti,när åker du? Kan jag länka till din blogg?;)

2009-05-23 @ 20:34:50
URL: http://hannasord.blogg.se/
Postat av: anna

ja men precis ! särskilt om man är så små som vi och inte har sådär jättemycket pengar från början ;O jag åker den 18 juli, ska ju på EF campet och så :) kan inte fatta att det är så snart! :D :DD aaaah :D

2009-05-25 @ 12:32:56
URL: http://onlywhenimhere.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej mikaela!:)

shit va kul att vi ska till samma stat:) trodde jag var ensam om iowa:P nee jag har faktiskt inte fått reda på något sådant än. men min skola skulle börja runt den 27 aug så jag tror jag får ett senare avresedatum:/ skulle vart kul å träffas men jag tror vi har varandra på fb. fick inte du panik när du fick reda på placeringen!? jag visste inte ens vad iowa var för stat:s kul att du hitta min blogg:)

2009-05-25 @ 19:06:52
URL: http://lindasegerfeldt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0