Tacktacktack..

Mormor och morfar är väll allt för söta..
Fick ett sms av mamma där det stod att morfar sökte mig, jag ringde inte upp direkt men efter en stund fick jag ett samtal av morfar, han sa att han hade något vikitgt på gång, något han och mormor gärna ville ge mig och det var bråttom, jag var ute hos johanna med mina vänner sandra och anna och självklart johanna med och bakade strålande fina muffins men morfar sa det att ring mig när du vill bli hämtad så hämtar vi upp dig.
och så kom han och mormor och hämtade mig och körde hem mig, och överaskningen var inget mindre än en kamera! En jätte liten smidig Canon IXUS 100 IS en svart sjukt snygg sak, gissa om jag blev lycklig :) började nästan gråta. Helt perfekt, nu kan jag alltid bära med mig en kamera var jag än går, sjukt fint! och toppen till mitt år i USA.

Men samtidigt så får jag en gnutta med dåligt samvete, jag skulle vilja ge så mycket tillbaka, likadant med mamma och pappa, jag måste bara komma på hur, något riktigt bra men utan att det kostar mig skjortan för tyvärr är ju inte budgeten den bästa just nu. Men jag ska nog se till att hitta ett riktigt bra sätt..

Har ni några förslag så tipsa gärna! :)

Kommentarer
Postat av: amanda

Åh vad roligt, en till 4 augusti, verkar inte som vi är så många en så länge :)



jag la till dig på msn nu också! :)

2009-06-09 @ 13:34:45
URL: http://amandasresa.blogg.se/
Postat av: idaiusa

haha jo det är jätte lätt :) du går bara in på översikt, sen skapa (som ett vanligt inlägg) sen ist för att skapa ett inlägg så trycker du på 'länk' och där skriver du själva länken alltså tex http://idaeriksson.wordpress.com./ på sökväg och på alias/namn skriver du det min blogg ska heta på din profil. och på beskrivning behöver du inte skriva något men det syns om man håller musen på namnet/aliaset på din profil sen :)

hoppas du förstod, fråga annars!



det där är hur man gör på blogg.se, jag har ju wordpress å då är det lite annorlunda men jag hade blogg.se förut :)

2009-06-09 @ 13:40:09
URL: http://idaeriksson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0