Skolavslutning..

Har precis kommit hem från en sista skolavslutning med klassen, jag kommer att sakna er det kommer jag men oj vad skönt det känns med sommarlov! lovlovlov, och ja det betyder också att det bara är en sommar kvar tills jag åker.

Igår var det minigolf och grillning i stadsparken och i dag var det lunch tillsamans, mycket trevligt, tänkte att jag lägger upp lite bilder från i går med men först vill jag verkligen önska alla i klassen ett stort lycka till med allt ni tar er för och hoppas att ni får ett underbart år som ällst på skolan! och ett underbart sista år. Kanske dycker jag upp på studentdagen för att fira lite med er, vem vet.












Hela TEDENV2B, kommer att sakna er ! <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jo det är ju kul att ha snackat lite med folk som man ska vara i NY med =) Jag ska till södra Utah, typ vid Grand Canyon ungefär.. Öken och klippor wiie ^^ heheh

Jag addade dej på msn också så vi kan ju snacka mer där :)

Btw, jag kommer också sakna min klass sjukt mycket. Men de finns kvar =)

2009-06-12 @ 14:32:56
URL: http://lisaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0