Sista..

Har i dag ätit den sista måltiden i skolan på ett och ett halvt år! Helt sjukt, har även rensat ut mitt skåp :) känns grymt undearbart men samtidigt lite pirrigt, det närmar sig verkligen nu, exakt 8 veckor kvar i dag! :D 
Tänkte att jag skulle försöka lära mig det här med att ladda upp kort på bloggen, jag tycker själv att det är så himla mycket roligare att titta på kort än att läsa en oändligt lång och seg text..
Så jag ska göra ett försök i dag, med bilder från den nya kameran..


Jag och Johanna i matsalen, sista måltiden tillsamans i skolan.


Johanna, Jag, Anna i matsalen :)

Jag vid Vättern

Det tog ju allt sin lilla tid men jag antar att det bara är att vänja sig. Jag vill ju lägga upp så mycket bilder som möjligt under mitt år med så att ni får ta del av vad jag hittar på :)

Men nu ska jag kila och äta lite, kanske lägger upp lite från gårdagens bakande senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0