...

Det är tufft nu, vill bara åka! Vill bara uppleva något nytt. Men det är inte långt kvar nu, det är inte långt kvar tills en av mina största drömmar blir besanna, till jag når ett viktigt mål i mitt liv..
Sen efter att ha varit på Fotografiqa nu i tre dagar så kliar det verkligen i hela mig, jag vill bara dra fram min kamera och förverkliga ännu ett mål i mitt livet, en dag ska jag sluta som fotograf och jag blir bara mer och mer säker på att det kommer att ske, jag ska verkligen aldrig ge upp den drömmen, ALDRIG!
Jag ska jobba med det jag älskar att göra, att fotografera!
Här kommer några av mina bilder, vill jobba med människor så porträtt är favorit motivet. Är ni intresserade av att stå framför kameran? tveka inte att höra av er, jag behöver öva för att kunna uppnå målet.. 















Några smakprov, tror ni att jag någon gång kan nå min dröm? Jag hoppas och jag tror i alla fall på det och jag antar att det är det drömmar handlar om, att aldrig ge upp och att alltid tro på att man ska fixa det, för det är då man lyckas..

(Sista bilden är ett reklam uppdrag jag fick för ett tag sen..)


Kommentarer
Postat av: anton

sjukt snygga bilder, särskilt sista! ;)

2009-06-18 @ 19:01:02
URL: http://ume.blogg.se/
Postat av: elin

du kommer kunna bli vad du vill mickan !: )

2009-06-20 @ 21:15:23
URL: http://elinhviit.blogg.se/
Postat av: Hanna

skit fina bilder!:D fortsätt med din passion!;)

vad har du för kamera?

2009-06-22 @ 21:51:12
URL: http://hannasord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0