Visumet är här..

Japp i dag fick jag en lapp där det stod att mitt Visum hade kommit och att jag kunde hämta det på linneas tobak, va fint tänkte jag men jag blev ganska så arg och rädd när jag insåg att de vill ha legitimation för att man ska kunna hämta ut det.
Mitt ända legitimation är mitt pass och det ligger i kuvertet jag ska hämta ut.. Aj då!
Men med lite hjälp av pappa och hans legitimation så fick vi ut det utan jätte stor problem vilket känns otroligt skönt! Nu har jag visumet klart och det finns klistrat i mitt pass.
Jag trodde att man skulle få ännu ett kort att hålla reda på, ungefär som ett ID men de klistrade in visumet i passet vilket var riktigt lysande tycker jag.



Kommentarer
Postat av: Linn Jeanette

Jeg har booket tid den 28. Juli :p Så det er ei stund til.

Oi, du er i hvertfall flink hvis du har lært deg det selv! :O Tenk så flink du blir om du får noen som kan lære deg enda mer! :D

Tror jeg vil ta fotografi som fag i usa, og kanskje journalism eller noe sånn :) Vet ikke helt enda.

2009-07-08 @ 17:48:40
URL: http://www.linnjeanettee.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0