En månad och tre Mc Donalds tider kvar...

DEN FJÄRDE JULI!!
Jo det är dagens datum vilket innerbär att det är exakt en månad kvar, det är en månad kvar tills jag sitter på flyget på väg mot New York! Det är helt sjukt vad tiden har sprungit i väg och helt sjukt vad jag längtar nu!
jag skulle bara vilja springa runt och skrika av glädje och göra lyckohopp hela dagen. Jag log inombords genom hela passet i dag på Mc Donalds trotts att jag började kl 6 och slutade 15 för att jag vet att snart är det där stället ett minne blott!

Jag har tre ynka tider kvar på det hemska stället och trots att det är stängningar och öppningar så rör det mig inte det minsta för jag vet att jag kommer få slippa att sätta min fot där på ett helt år, (minst ett år) helst skulle jag vila säga upp mig nu men en gång men det är lika bra att ha kvar i fall i fall jag inte skulle få något annat när jag kommer hem. Jobba måste jag ju.

På måndag är det även dags att ta ännu ett steg närmare avfärd, VISUM! och jag är inte bara lite nervös inför det. Jag hoppas bara på att allt ska gå smärtfritt och fint, det är ju trots allt en bit upp till Stockholm on något skulle gå fel. Har tid hos ambassaden kl 9 på måndag morgon så det blir en tidig morgon då med. Hoppas på att det kan bli lite tid över till annat med, strosa omkring i Stockholm kan vara lite mysigt och sen vill jag söka genom alla ordning&reda butiker för att hitta ett super snyggt dator fodral som jag kollat in:


Visst är det snyggt!? Lite annorlunda :)

Men nu ska jag kila och lägga mig i soffan en stund, kolla lite TV och sen i kväll blir det förmodligen personal fest.
 Får se hur pigg jag är på det när kvällen börjar närma sig, jag börjar ju så klart kl. 6 i morgon med och jag fick inte så mycket sömn i natt så skulle behöva komma i säng tidigt, men får se hur det blir.. 


EN MÅNAD KVAR! 31 DAGAR! 744 TIMMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0