Öland...

Är som sagt hemma från fyra underbara dagar på Öland, haft helt otroliga dagar hos Anna på klintagården, med massor med god mat, trevligt umgänge, underbara kvällar med solnedgångar och mysiga stunder.
Tack Anna, Johanna, Elsa och Miriam för de bästa dagarna på länge!

Det fanns inte mycket som var negativt under vår lilla tripp, förutom att åka hem, och säga hejdå till Anna, ett första men absolut inte det sista avsked innan jag ger mig i väg, alltid jobbigt med avsked men det är en del av det jag gett mig in på och vi kommer att ses igen! :)

Nu kommer lite bilder som får tala för sig själva, för det gör dem utan tvekan!













































Nu är det absolut sovdags för min del, är mycket trött!
Sov så gott! :)

P.S. 18 dagar kvar!! :D :D Wihooooo!

Kommentarer
Postat av: johanna

åh vad roligt! du är en sehr gut fotograf!! snart hoppas jag vi ses igen

2009-07-17 @ 13:17:20
Postat av: Miriam

Åh, mickan! Vad härligt med bilder. Fantastiska dagar vi hade.

2009-07-24 @ 19:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0