Mindre än två veckor..

Sitter i min ensamhet ute hos mormor och morfar, de är bortresta så vi tar hand om huset och deras hund, mamma och pappa är ute och går så ja jag är ensam.

Jag fick ett ganska roligt mail i dag också med en liten uppgift som jag sitter och klurar på. Igår skickade jag nämligen in ett mail till  http://www.utbytesstudent.se/ där man kan få en egen markör på världskartan (vart man ska bo under sitt utbytes år) I alla fall fick jag ett mail tillbaka av Oscar som har hand om sidan tillsammans med en till, där han ber mig om lite hjälp. 

Såhär skrev han:

Jag tycker din blogg är klockren :) Enkel, snygg design och många grymma bilder. Jag förstår att du är fotograf-intresserad och duktig på photoshop.


Om du vill och har tid så skulle jag verkligen vilja ha din hjälp. Det vore ascoolt om du kunde göra en banner om Utbytesstudent-kartan. I samma storlek som du ser i högerspalten på förstamenyn. Jag skapade den igår lite snabbt men blev inte nöjd.

Häftigt va? han bad mig om hjälp! Det är också väldigt kul att få så positiv kritik av någon man inte känner.

Men nu ska jag återgå till mitt "arbete" och se om jag kan fixa fram något vettigt :)


För övrigt börjar jag bli lite nervös nu, över packning och allt annat trevligt, det är mindre än två veckor kvar nu!!!! Helt otroligt :D Jag längtar verkligen nu och jag vill ha mina flygtider, nu! Jag menar jag åker ju snart, jag åker snart! :) Galet är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0