Lite mycket nu...

Oj oj oj oj oj, detta är helt otroligt, att det ska vara så himla svårt!
Nu såhär 5 dagar innan jag ska åka så får jag ett mail av LeAnne, hon har nu börjat kolla genom mina papper för att kunna registrera mig på skolan på måndag och vad upptäcks då?
Jo att jag förmodligen måste ta 2 stelkrampssprutor till (fråga mig inte varför) och att jag måste ha ett intyg på att mina tänder är okej för att jag ska få komma in på skolan! Jag är inte det minsta arg på min värdfamilj för det är absolut inte deras fel, men däremot explorius! Jag är så otroligt arg och besviken på dem! Jag kan inte räkna de gånger jag frågat om allt ät okej på en hand men det har alltid dykt upp nya grejer som måste fixas hit och dit men nu trodde jag helt ärligt att efter visumet var klart att det inte skulle vara mer ( för det ska ju vara klart enligt explorius, en förening som jag betalar 70000 till för att det bland annat ska kunna stötta och ge den informationen jag behöver, men det är en bit de misslyckats på TOTALT! )
Jag vill inte ha mer strul nu jag vill bara kunna packa mina väskor och sitta på planet, jag vill bara vara där nu! vara klar på skolan och allt fixat, vill inte ha mer strul! 
För hur ska jag tills på måndag kunna fixa två stelkrampssprutor!? Säg mig det snälla!


Jag vet att allt detta kommer vara värt det i slutändan för jag kommer få uppleva mitt livs dröm, men samtidigt som jag uppmanar alla er där ute att göra samma grej som jag gör så har jag ett råd till er:

Gå inte in i detta utan ett enormt brinnande intresse och en oslagbar vilja, för det krävs vissa stunder!

Om jag kommer i väg som jag ska så är det bara 5 dagar kvar nu, knappats det! :D helt otroligt, jag är så oroligt taggad nu och vill bara komma i väg men vi får se hur det går...

Uppdatering: Det har löst sig, jag behöver inge mer vaccinationer, det var bara så att LeAnne hade inte fått det rätta vaccinations kortet. Sjukt skönt att det fixade sig. Bara arg på Explorius, de borde väl ändå skicka de kompletta papprena.

Nu sitter jag bara och väntar på mina flygtider! Kommer de inte i dag vet jag inte vad jag gör, det är ju bara helgen och måndag kvar då! Och då får jag väl förmodligen dem på måndag men är inte det helt sjukt i så fall, en dag innan jag åker, och dessutom kanske vi åker upp till Stockholm redan på måndag. Aja det är bara att hoppas!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0