Avskedsparty..

Eller ja party är väl kanske en liten överdrift :) men mamma och pappa hade fixat så fint i hemlighet med lite släkt och vänner och mat, och jag trodde bara att vi skulle fira mamma lite men nej det var för mig med :)
Sen fick jag en otroligt fin längta hem bok, en fotobok med bilder från alla möjliga tillfällen ifrån mamma och pappa som jag kan ha med mig och kika i de dagarna der blir jobbigt och som jag kan visa för familjen Walsh.
Tack så mycket för allt!


Har även fått en del inplanerat kommande vecka.

söndag 26/7: Ullared, Bio?
måndag 27/7: Lugnt, men måste kolla över papper och börja kolla på packning, vad som ska tvättas och så vidare. Bio?
tisdag 28/7: Fixa bildspel med Stina och äta lunch med Johanna :) Bio?
onsdag 29/7: Fixa inför liten middag med de närmsta på kvällen och packnings översikt
torsdag 30/7: Utflykt till mormor och morfar med Johanna, Stina, Sandra och Elsa som förmodligen kommer under kvällen. Lite fiske bad och allmänt mys med grill på kvällen,
fredag 31/7: Ut till pappas kusin med familj och umgås med den sidan av släkten lite.
lördag 1/8: Packnig står ganska högt på listan nu
söndag 2/8: Likaså här och sen en sväng till farmor för att gratta henne
måndag 3/8: PACKNING och sista förberedelserna, lär vara stirrig denna dag, träffa Stina och Sandra blir det med, och kanske fler därtill :)
tisdag 4/8: Lämnar Jönköping ca. 03.45 för resa upp till Stockholm och sen bär det iväg! :D


Om ni undrar varför det står bio på en del dagar är det för att någon dag måste jag få in det, vet inte riktigt vilken än bara ;).

Men nu måste jag verkligen gå och sova, ska upp tidigt i morgon och åka till ullared med Mamma, Pappa, Sandra och kanske Bella :)

Och tack ännu en gång mamma och pappa! och alla ni andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0