åhhh!

Blir ju snart galen! I dag fick jag ett brev av Explorius och jag antog att det var flygtider och ALL informations som behövdes inför avresan. Men icke, det verkar som de glömt att lägga i hälften av all de papper som skulle skickas med, jag har inte fått några flygtider och inte heller instruktioner för hur man ska fylla i Declaration och Immigration Forms och det står det till och med att det ska finnas med i kuvertet jag fick! Det känns ju nästan som de jävlas med mig bara för att jag har varit lite tjatig angående flygtiderna, men jag tycker bara att det är dåligt att lova att vi ska få dem i slutet av maj och inte skickat ut dem när det är mindre än en vecka kvar!
Jag vill ha mina flygtider NU!! och vilket flygbolag så jag vet hur mycket jag kan packa med mig!!


Kommentarer
Postat av: Thea

ja tror de missade att bifoga det till alla för ja har inte heller fått mitt, hoppas på att få flygtiderna snart! hoppas att du har det bra där borta (:

2009-08-04 @ 15:55:49
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0