Åhhhh!

Känns helt otroligt jätte bra !
Har kommit i kontakt med min blivande värd familj i USA nu och allt blir bara klarare och klarare, det känns super bra verkligen.
Jag fick även ett mail från LeAnne eller Mary min värd mamma personligen där hon avslutade:
 Love your USA Mum!
Känns så himla bra och så spännande, jag vil bara hoppa på planet och flyga dit nu med en gång!
Jag kommer även gå med deras dotter i skolan, min värd syster, Jenna :) som jag också fått lite kontakt med på facebook (tänk vad den hemsidan gör för världen hehe)
Jag får skriva mer om familjen någon annan dag för nu börjar det bli sent och även om det är lov så är det nog dags att sova för min del.
Sov så gott, det kommer jag att göra :)
Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0