Vill bara säga tack...

TACK snälla mormor och morfar!

I dag var jag hemma på grund av magsjuka och feber vilket är bland det VÄRSTA som finns (mår mycket bättre nu dock vilket är så skönt) men i alla fall så ligger jag här och tycker synd om mig själv när det knackar på dörren, hmm undra vem? jo men det var brevbäraren med ett ENORMT packet, till mig! Och gissa om det piggade upp mig. I paketet fanns det mesta, en julstrumpa med en söt pyjamas i, en massa småpaket (som ska öppnas på julafton) MASSA gott SVENSKT godis, mums, ens söt liten tomte, te, ett paket till Walsh, kan det vara en bok? :) (de hälsar och TACKAR så jätte mycket, paketet ligger under granen och ska även det öppnas på julafton) Julservetter, ja har jag glömt något? och så ja ett julkort från mormor och morfar och kusinen.  
Tack snäll ni! Det är om svårt att vara så långt borta från familjen i jultider, men ni gör att det känns lite lättare!
Mer än så orkar jag inte skriva i dag men jag ville bara säga tack! Det betyder så mycket..

Saknar er, alla! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0