Vill bara säga tack..



Nej ni ser inte dubbelt jag lovar och det har inte blivit något fel heller..

Tack SNÄLLA mamma och pappa!

Jag stannade hemma även i dag, man är inte så pigg efter en dos magsjuka och man går ner sig lite när man går här och tycker synd om sig själv med, och även i dag mot min förvåning knackar det på dörren, det är brevbäraren igen. Med ännu ett stort paket till mig! och lika mycket som det gav mig ett knuff i rätt riktning i går så gav det samma effekt idag. En STOR VIP påse med godis! (lösviktsgodis MUMS!) Toffife japp min favorit, ett sött litet paket till mig och så några till Walsh! och så ett brev. Det betyder så mycket! och det gör mig så glad! Det är svårt att beskriva tacksamheten man kan känna får något så litet men ändå så stort! En påse godis från VIP och ett paket. Men den stora klappen kommer så klart inte förens i april då det blir resa till San Fransisco, Las Vegas och Grand Canyon. Jag längtar så jag kan spricka!  

Ska även hälsa från Walsh och tacka så mycket!

Saknar er, alla! <3




Allt detta (pluss några paket som redan ligger under granen) har min underbara familj skickat till mig! Tack snälla Mamma, Pappa, Mormor och Morfar!


Kommentarer
Postat av: Thea

sjukt nice att dom ska komma i april! :D asså explorius verkar ju inte bryr som om folk kommer i mitten av året men har din organisiation i usa sagt ngt?

2009-12-22 @ 00:15:40
URL: http://livetsomthea.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ja jag är jätte taggad! :) längtar verkligen. Jag vet faktist inte jag har inte sagt något till dem och har inte planerat på att göra det heller. Hur ska dom få veta liksom? Skulle inte dina föräldrar med komma ganska mitt i? Jag känner det att April är ganska i slutet med tanke på att jag åker hem sista maj :)

2009-12-23 @ 17:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0