GOTT NYTT ÅR!

Jag antar att det är dags för lite riktig uppdatering nu var VÄLDIG länge sen. Ber om ursäkt för detta!

Så alla final exams gick bättre än väntat efter att ha stressat upp sig en del där i slutet. har inte fått betygen än men ja det känns inte så jätte viktigt ändå. 

Julen var bra men VÄLDIGT annorlunda, kände ingen direkt julstämning och samtidigt som jag önskar att min värdfamilj hade varit lite mer inne på julstämning och med hela släkten här så var det ganska skönt att det inte var det heller för det hade nog blivit ännu jobbigare, och ännu starkare hemlängtan. Men fick lite fina klappar och åt kalkon middag. Sen var vi insnöade i ca 3 dagar! Vädret har ju inte varit det bästa, MASSOR med snö (totalt 20 inch) och katastrofala vägar vilket har lett till att vi har varit ganska fast här ute.  
Vädret är mycket bättre nu dock vilket ä skönt! 

Mycket mer har jag nog inte att säga, förutom GOTT NYTT ÅR! Och så är det inte helt otrolig vad tiden går! På tolvslaget har jag varit borta exakt HALVA tiden! Läskigt.. Och våren kommer att gå så fort känns det som, massa skoj på gång.

Tänkte ladda upp lite bilder med sen så är det bra för i dag.

 














Kakbak!




Kommentarer
Postat av: Thea

nej jag har inte gjort min själv hah.. skulle jag aldrig klara av!! du tar verkligen snygga bilder! hopps du får ett bra nyår också. inte som hemma direkt men det kan man ju inte begära! gott nytt år :)

2009-12-31 @ 23:29:33
URL: http://livetsomthea.blogg.se/
Postat av: mikaelas mamma

Gott nytt år Mikaela! Puss o kram Mamma o Pappa

2010-01-01 @ 04:48:43
Postat av: Sofie

Hej! Var till Florida som utbytesstudent 06/07 och ska tillbaka till USA som au pair efter studenten. Har startat denna sida där både jag o andra skriver tips om USA + att jag har en stor länksamling. Jag länkade till dig, hoppas det är okej annars är det bara att säga till så tar jag bort den! Du får gärna länka till mig också. Ha det så bra! /Sofie

2010-01-14 @ 14:02:57
URL: http://sofiesusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0