Forsta veckan

Allt rullar pa har och det ar sa mycket att gora, darfor uppdateringen ar samst, pluss att internet inte fungerar pa min dator, men det varkar som om vi ska ringa hit ett snubbe som ska fixa det sa forr eller senare blir det bilder det lovar jag :)
Men sa vad har jag gort den forsta veckan..
Annlande fredag kvall sa da blev det mest umgas och ata lite och sen sova :) , lordagen var en riktigt lugn dag, vadret var riktigt bra sa vi lag vid poolen nastan hela dagen riktigt skon och lugn start och sen pa kvallen var jag med Jenna och traffade nagra utav alla hennes kompisar.
Sondag var vi och handlade lite pa Wallmark, tror jag hehe? redan glommt bort.
Men mandag i alla fall da borjade traningen! Volleboll, 2 ganger per dag! mandag till fredag! traning fran 9-11.30 och en fran 13.30 till 15.30 sa det var ritkigt tufft, traningsverken har foljt mig hela veckan men borjar antligen lagga sig, i onsdags var vi aven i skolan och skrev in mig och fixade schemat! Jag ar faktist taggad for skolan nu. skriver in mitt schema senare i inlagget ;). I torsdags fick vi ledigt pa formiddagen sa det blev "bara" ett tre timmars pass pa eftermidagen, formidagen gick till att inhandla lite skol grejer som vi behover for skolstart och kvallen efter traningen blev det bio! :)  och i dag blir det "bara" ett tranings pass med fran 15.30 till 18.30, och sen blir det back to school dance! Wiohoo hehe :) hoppas pa en lyckad kvall.
Sa forsta veckan har varit bra och ser fram emot helgen da vi ska aka och shoppa lite :) Behover det verkligen. 

Sa nu till shemat, forsta terminen kommer jag lasa: 
American Goverm
English 10
Study Hall
Foods/Cul
Study Hall
Mod Am History
Photo/Printmaki

andra terminen kommer ja lasa:
Creative Writin
Jewelry/Sculpt
Mod Am History
Study Hall
SOC110 (kommer inte ihag vad det var for kurs hehe)
Ceramics
Films as Lit

Ser ganska bra ut tycker jag :) de sa att det gar att fixa om det skulle bli for tufft sa det kanns skont.

Men nu ska jag ata lite frukost. Hors snart!

Kommentarer
Postat av: Frida & Alvar

Hej! Kul att läsa vad du pysslar med där borta. Låter tufft med så mkt träning. Ska du träna så mkt samtidigt som du går i skolan?



Det ska bli jättekul att se dina foton sen! Vad är det för ämnen du ska läsa, eller rättare sagt vad innebär det att läsa tex American Governm.? Skulle vara kul att veta!

Här börjar det bli höst och kallt. Alvar och Klasse hälsar - Många kramar från alla oss! //Frida

2009-08-14 @ 20:16:33
Postat av: stina

skömt att höra att du har det bra! jag hoppas på skype imon. saknar dig!

2009-08-15 @ 23:29:31
Postat av: Mikaela

Hej Frida, Alvar och Klas!

Det ar verkligen jatte kul att du foljer med i bloggen och komenterer! :)

Ja verkligen, det har varit en tuff vecka och tranings verken har foljt med mig men borjar antligen slappa. Nar skolan borjar blir det "bara" en gang per dag, efter skolan, sa fem pass i veckan, ca 2 och en halv timme per gang, men det kanns ganska skont anda for da kan man ata all den onyttiga mat som det faktist ar har utan att vara jatte radd for att rulla hem hehe :) och det ar ett bra satt att umgas med sa det ar kul, men sen kanske det ar lite val anda kan man tycka men det ar bara bita ihopp och se glad ut :)

Det ar en jatte bra fraga, an sa lange har jag inte sa bra koll sj hehe. Men jag kommer lasa samma shema vare dag har sa i den ordning lektionerna star den ardningen foljer varje dag, jag tror om jag inte har helt fel att det ar 45-50 min klasser och sa 4 minuter mellan varje lektion sa det kommer inte bli helt enkelt i borjan hehe :) att hitta overallt. Men efter forsta veckan lovar jag att uppdatera mer om hur skolan fungerar. Jag ar sjalv valdigt nyfiken.

Later som sverige :) ann sa lange ar det varmt har jag tror att det ar bade langa somrar och vintrar utan egentligen host eller var har sa for mig ar det sommar ett litet tag till.

Sot han ar alvar, tankte pa din forra komenter, du far halsa honom sa gott fran polan och saga att jag kommer och leker med honom sa snart jag ar tillbaka :) och vad glad jag blir att du ar glad over bilderna, verkligen! och att du framkallat nagra av dem gor mig verkligen jatte glad! langtar efter att fa se resultatet pa FB! :)

Ha det underbart och halsa alla dar hemma tills vi hors igen, hoppas att du laser detta nu med :) hehe. Manga kramar fran mig i USA <3 :)

2009-08-16 @ 02:12:26
Postat av: Mathilda

Vad roligt att läsa att du börjar komma i ordning i USA och att du trivs där! Det tar nog ett litet tag att anpassa sig till det amerikanska studiesättet, men det tror jag du klarar galant. Och det ser ut som om du har en hel del intressanta och roliga ämnen framför dig. Stort lyckatill med skolstarten! =)

2009-08-18 @ 10:50:19
Postat av: Sandra

OM jag är avundsjuk? detta låter ju hur kul som helst! du gjorde ett bra val Mike! tror volleybollen kan vara bra så behöver du som sagt inte oroa dig för att rulla av planet ;D haha :D Kramar i mängder från mig! :D

2009-08-19 @ 13:50:15
Postat av: kim

kom igen.. uppdatera oss.. ^^.. minst 3 gånger i veckan..:P

2009-08-22 @ 03:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0