Snart så..

Börjar känna mig lite nervig nu, sagt hejdå till nära och kära och inser verkligen att jag åker imorgon!
Jag är verkligen så taggad och jag vill bara ge mig in i mitt livs äventyr nu! Men ni ska veta att jag kommer sakna er här hemma det kommer jag, men vi ses om 10 månader.

Men nu ska jag äta lite, den sista måltiden med hela familjen och sen så bär det av upp till Stockholm med mamma och pappa, vi sover en natt på hotell där så att vi slipper åka så tidigt imorgon, ganska skönt faktiskt.

Nästa gång jag uppdaterar sitter jag förmodligen i USA :) Och jag lovar att det ska bli så snart jag får chans.

Ha det underbart här hemma nu så hörs vi! Älskar er och kommer att  saknar er! <3

Puss och kram Mikaela!


Kommentarer
Postat av: Sandy WC-anka

Haha sista måltiden ;D jag va en av lärljungarna^^ trevlig middag och god mat! :D

2009-08-10 @ 00:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0