Kortis..

Kände bara att jag ville svara på en kommentar med ett inlägg:

Postat av: Simon o Johanna

Hej mikkan !:D Sitter nu på en Cad lektion... I salen vi sitter i så går ventelationen på max! Johanna blir nästan förkyld men George lånar ut sin jacka till johanna. När hon tar på sig jackan så märker vi nåt märkligt :O Blixtlåset sitter på andra sidan. Låsmekanismen "flärpen" sitter på höger sida, vääldigt jobbigt för johanna. Det finns ett rykte som säger att alla jackor med blixtlås i Usa har låsmekanismen på höger sida! Stämmer detta?
Tacksam för svar =)

Hej Johanna och Simon! :)
Ganska kul historia och bra fråga?!
jag kan tyvärr inte svara för alla tröjor med blixtlås men jag tror faktist att det är så. Köpte en tjock tröja med blixtlås och mycket riktigt och otroligt jobbigt sitter den på höger sida så kanske är det så att alla gör det. Hoppas att ni har kul på cad och tagga sista året nu! :)
Ha det underbart båda två och hälsa klassen!

Måste bara säga att jag fick en VÄLDIG rolig fråga i dag med, en kompis i volleyboll laget frågar plötsligt: Har ni likadana veckor som vi har? :) 
Hon har även frågat mig innan om vi äter val i sverige, vilket också var ganska kul för när jag säger nej och frågar om man verkligen kan äta det svara hon: Jag tror inte det! hehe

Det får avsluta dagens inlägg, nu måste jag få lite sömn är såå trött och blir en lång dag imorgon, skola, träning och aktiviteter och grillning vid stans pool (någon förening i skolan som fixat)

God Natt Sov Gott!
 


Kommentarer
Postat av: Swirdh

hahah xD



men en fråga, är amerikanare så sjukt puckade som dom verkar på tv? å käkar dom så sjukt mkt på donken? hehe, förutfattade meningar om amerikanare , men måste ju veta ;P

puss å kram

2009-08-26 @ 22:12:36
URL: http://schwirdh.blogg.se/
Postat av: Sandy WC-anka

haha angående blixtlåset, det är nog en fördel för vänsterhänt om man kan tänka så^^

angående "blondinen" som frågade om veckodagarna hahah låter som en riktigt smart tjej asså:P haha



2009-08-27 @ 18:09:33
Postat av: FRIDA & ALVAR

Ha ha ha ha! Jag höll på att skratta ihjäl mig åt den där frågan du fick...dels om vi har samma veckor dels den med valar...Ja det var det roligaste i dag....fina bilder du lagt upp. KRAM Frida

2009-08-28 @ 14:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0