Hej alla!

Ville bara meddela att jag ar framme och allt ar verkligen toppen.
Jag har haft underbara dagar i new york och jag ser verkligen fram emot att borja mitt aventyr har nu.
Forsta motet mad familjen var sjalvklart pirrigt och nervost men de ar underbara manniskor och jag vet att jag kommer att trivas som fisken i vattnet har.
Huset ligger pa landet mitt i mellan ett majs och ett soja bon falt, och jag maste saga att jag tycker det ar otroligt vackert, att se solen ga ner over falten i gar var riktigt haftigt.
Det ar varmt och fuktigt som i en bastu men med poolen precis utanfor huset ska jag nog allt klara mig :) 
Jag har inte tillgang till internet pa min barbara dator an som ni kanske efter att ha last detta kan fosta men vi jobbar pa det och sa fort vi fatt i gang det lovar jag att jag ska lagga upp lite bilder! :)

Sa nu ska jag ata lite fukost (donuts) hehe borjar bra, men pa mandag borjar aven volleybollen sa jag ska nog halla mig i hyfsad form. 

Hoppas allt ar bra dar hemma sa hors vi snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0