Första fotbolls matchen (amerikanska)

Igår var jag på min alldeles första Amerikanska fotbolls match :) och om det var high school spirit!
Skolan slutade tidigare på grund av peppning i skolans gym, Cheerleder teamet gjorde några danser, skolans sång spelades och lag kaptenerna pratade lite om sina lag.
Sen var det volleyboll träning för mig och laget och sen åka "hem" (kan inte kalla det hem riktigt än) för att duscha och byta om till matchen som började kl.7.
Måste säga att det var en upplevelse :) och riktigt roligt, hela stan var förmodligen där och hejade fram laget. Det var även derby vilket gjorde det ännu hetare. Cheerleder teamet hejade på och det mesta var som på film. Skolans orkester(band) spelade i halvtid och några dansade med flagor så ja high school spirit har jag nu fått uppleva och även om spelet var lite halv virrigt för mig så var det kul att se, sen att de vann gjode det ju om ännu bättre! :) Alla sprang in på plan och firade med laget! Vi vann tillbaka vandrings pokalen med! Grymt hehe. Efter matchen följde jag med några tjejer hem till Taylor (En tjej i laget) där halva fotbolls laget var och firade segern.
Måste även tillägga att senior cheerleder laget består av 6 tjejer (5 igår) som är sådär, det är liksom inga volter och Bring it on klass vilket är jätte bra för mig för då har jag förmodligen chans att ta en plats till basket/brottning säsongen :) Skulle vara kul att testa på.   
Så vill ni se lite bilder? Jag tänkte väl det.




Nu måste jag fixa i årdning mig lite för kl. 3 åker vi i väg på bröllop :) skriver kanske några rader i kväll! Fråga på om ni undrar något! :) Ska försöka svara.


Kommentarer
Postat av: Sandra V

haha ser helkul ut ju! snygga fotbollspelare ;D akta dig bara så det inte blir några dilemman med quarterbackarna ;D haha blir det jämt i high school filmer Mike!

2009-08-29 @ 22:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0