Flygtider

ÄNTLIGEN!! Har jag fått mina inrikes flygtider, helt sjukt vad jag har gått och väntat länge nu men efter ännu ett telefon samtal så dök de äntligen upp i min mail inbox, HÄRLIGT!
Så i dag har jag varit och handlat det sista inför resan (tror jag är klar nu i alla fall) och har även börjat packa lite men jag förbereder mig för ett jätte ryck imorgon. Då tänker jag en gång för alla rensa ut vad som är nödvändigt och inte och faktiskt packa ner det i väskan.

Lite flygtider och andra tider de närmsta dagarna nu för den som är nyfiken

Måndag: Lämnar förmodligen Jönköping ganska så sent på eftermiddagen för att bege oss upp till Stockholm, som det ser ut nu sover vi en natt där uppe.
Tisdag:                 7.30: Samling på Arlanda
                             10.40: avgång arlanda
                             13.10: (19.10) Landar i new York


Onsdag:               9.00: Träffa guide för en tur till, Lincoln center, walk in central park, harlem, fifth avenue, rockefeller center, St. Patrick´s cathedral, times square, greenwich village, soho, little italy and chinatown.
                             01.00 PM: slut på guidad tur och dags för lunch
                             Tid för shopping!!


Torsdag:               09:00: Träffa guide för en tur till, world trade center site, wall street district, walk on brooklyn bridge and brooklyn heights.

                                 01.0    PM: Slut på guidad tur och dags för lunch.

Tid för shopping!!


Fredag:                11.25: avgång från Newark Airport

                             13.30: landar i Minneapolis för byte av plan

                             17.05: avgång från Minneapolis

                             18.36: Landar i sioux city där förhoppningsvis familjen Walsh står och väntar på mig :D

Åhhh, underbart, kan inte fatta att jag snart är där! börjar bli lite smått nervig för att flya själv men det ska förhoppningsvis gå fin fint! och imorgon är det packa som gäller.

Nu ska jag fixa lite och sen är det sova som gäller för mig, är grymt trött.




Kommentarer
Postat av: Jennipher

Hej!

Vilka åker du med?

Hur betalade du, tog du lån och betalade varje månad eller delbetalade du och i sånna fall hur såg detbetalningarna ut?

:)

2009-08-02 @ 13:55:24
URL: http://jenniphermadelene.blogg.se/
Postat av: Emelie Mackenhauer

åååh, Mikaela! jag taggar sjukt mycket åt dig, och jag är inte alls avundsjuk, inte alls.. ;)

Hann ju dock inte säga hejdå till dig, kommer sakna ditt glada och spralliga jag, på jobbet. men jag vet att du kommer får det så jäkla bra! Jag kommer att följa din blogg, så jag hoppas du skriver ofta, för jag kommer vara nyfiken som en gnu :P



Kram

2009-08-02 @ 20:52:07
URL: http://emejlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0