Dalig uppdatering?

JAG HELLER MED!
Jag vet forlat det ar dalig uppdatering och jag ber sa hemskt  mycket om ursakt men vet ni det ar pa ratt vag! Pa mandag kommer en kille hit och fixar internet vilket betyder att jag kan andvanda min laptop pa mitt rum och kan blogga pa kvallarna innan jag gar och lagger mig, nastan varje kvall! utan att stora nagon, UNDERBERT! Visst ar det! och jag kan lagga upp bilder igen. FINT!

Men ja jag ska beratta lite om veckan aven om jag ar JATTE trott och borde ga och lagga mig NU! :)
Forsta veckan i skolan har gatt bra med vissa undantag som tillexepel:
Ett 30 fragor langt Government test andra dagen
En redovisning i government dar vi skulle individuellt svara pa fragorna: vad betyder government for dig? varfor har vi government? och vad betyder US government for resten av varlden? vi skulle sedan gora ett kollage av tidnings utklipp och redovisa infor klassen, oj jobbigt!
Ett antal historie forhor pa massa sidor i en enorm bok pa engelska som jag inte forstar halften av
Nagot fortest (innan kursen egentligen startat for att kolla hur mycket vi kan)

Men annars sa har forsta veckan gatt bara fint! :)
Fotokursen jag har pa shemat kommer bli saaa kul, ser verkligen fram emot de 45 min pa dagen :)

Skoldagen ar lite anurlunda vad man ar van vid dock, borjar kvart over 8 och sen drar man igang, 45 mins lektioner 4 minuter mellan lektionerna, lunch pa 20 min! det ar lite. japp, men jag har study hall fore och efter lunch (halva innan halva efter) da vilket for seniors betyder open campus! ingen lektion sa har ungefar en timmas lunch da man kan gora vad man vill, nastan :) Idag var jag och at pa en mexikansk resturan med tva till det var riktigt gott faktist :)

I dag efter skolan var det aven en liten kvall for skollagen, kl 5 var det "traffa laget kvall" med volleybollen da foraldrar kommer och kollar nar vi tranar och spelar lite, sen var det ett lite mote dar vi fick presentera oss infor alla! HJALP! hehe, efter det akte jag, Jenna och nagra volleyboll kompisar och at pa subway och sedn akte vi och kollade pa killarnas "traffa laget kvall" (amerikansk fotboll) kikade lita pa det och traffade lite folk, haft en bra kvall!

Imorgon aker vi till Desmoines och till state fair! pa kvallen blir det Kelly Clarkson! I am exided! och pa sondag blir det shopping! Wieee :) Jag LeAnne och Jenna, sa vi bor over hos Patricks syster. Hoppas pa en riktigt lyckad helg och sa uppdaterar jag er pa mandag om helg och annat skoj! 

Nu maste jag sova! Forlat annu en gang for dalig uppdatering! men jag ska bli battre sa fort jag far igang MIN dator :) Tack alla ni som laser och komenterar! och glom inte att kolla i komentarerna nagon gang iblang, kan handa att jag svarar pa era komentarer dar! 

Ha det underbart tills vi hors igen!
   

Kommentarer
Postat av: Annie

Du verkar ha det jättebra! kul att läsa bloggen :)

2009-08-23 @ 18:47:52
URL: http://annniie.blogg.se/
Postat av: Anna

hey, kul att du verkar trivas :D du vet väl att du kan skriva med äåö fast du har ett amerikanskt tangenbord? haha jag hade samma problem tills jag kom på hur jag skulle göra. skrev om det förra veckan tror jag, du kan ju kolla om du vill :)

2009-08-24 @ 04:57:13
URL: http://onlywhenimhere.blogg.se/
Postat av: Simon o Johanna

Hej mikkan !:D Sitter nu på en Cad lektion... I salen vi sitter i så går ventelationen på max! Johanna blir nästan förkyld men George lånar ut sin jacka till johanna. När hon tar på sig jackan så märker vi nåt märkligt :O Blixtlåset sitter på andra sidan. Låsmekanismen "flärpen" sitter på höger sida, vääldigt jobbigt för johanna. Det finns ett rykte som säger att alla jackor med blixtlås i Usa har låsmekanismen på höger sida! Stämmer detta?

Tacksam för svar =)

2009-08-24 @ 09:59:57
Postat av: Frida & Alvar

Hej tjejen! Oj vad du verkar ha fullt upp och herregud vad pirrigt med en massa prov och presentationer hit och dit. Fast jag kan tänka mig att det är riktigt bra att bli "tvingad" till att göra sådana grejjer, då släpper nog rädslan att göra bort sig fortare än kvickt! Jag är jätte imponerad av dej och tycker du är sååå modig och duktigt som gör det här! Och det är super roligt att läsa din blogg.

Mycket träning, trots att du "bara" tränar 5ggr i veckan,ja du är för duktig du! JAg har ännu inte hunnit att ta bilder på de fina framkallningarna på ALvar, men det kommer! I går fick jag två stora förstoringar på två av mina favvo bilder (60 x 80 ) och de blev så jäkla fina. Nu ska jag bara skaffa två snygga ramar med passepartout till dom. Alla här hälsar så himla mycket till dej och Klasse hälsar att det enda vetiga maten han fann efter att ha ätit sprayost och kanelbullar med jordgubbsphiladelfiaost i en månad, var Subway...men du skrev ju att du varit där redan - så han kan nog vara lugn! He he he! Många, många kramar till dej från alla oss! <3 Frida

2009-08-24 @ 20:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0