BILDER!

Tänker inte skriva mer än att, ja min dator är nu igång! uppkopplad till internet.
för resten av min energi ska nu gå till att ladda upp bilder! Får se hur långt jag orkar hehe.

























































Undrar ni över något så lägg in en komentar så svarar jag så fort jag hinner! :) Orkar inte förklara bilderna i kväll är över trött men jag ska skriva lite om helgen och så förhoppningsvis imorgon så kanske då.

Ha det underbart tills vi hörs igen, och morfar, jag väntar på en komentar i från dig! :) och jag vet inte om man ska säga det men svar på brevet är på väg, förhoppningsvis och tack så JÄTTE mycket mamma och pappa för tidningen och brevet :) Uppskattar verkligen riktigta brev.

Men nu ska jag sova, och Stina jag tänker på dig, tagga gärnet nu så hörs vi när du får tid och är framme!









Kommentarer
Postat av: Lo

Gud vad härligt det ser ut att vara. Hoppas du trivs :)Gillar verkligen tröjan du har på dig på de sista bilderna, jättefin! Hur är skolan? Ha det bra. Kram

2009-08-25 @ 09:37:45
URL: http://iiafeatlo.blogspot.com
Postat av: Pappa

Ser underbart ut, men de höga byggnaderna. Vi får se.

Hur var fritterad snickers?

2009-08-25 @ 15:59:43
Postat av: mormor

Hej Mikaela! Roligt att se dina bilder kanonfina Det känns konstigt att Du är så långt borta,men vi förstår att Du har det bra och vi är jättestolta över Dig.Många kramar längtar efter Dig Mormor Morfar Sebbe

2009-08-25 @ 21:38:37
Postat av: Anonym

Hej Mikaela! Roligt att se dina bilder kanonfina Det känns konstigt att Du är så långt borta,men vi förstår att Du har det bra och vi är jättestolta över Dig.Många kramar längtar efter Dig Mormor Morfar Sebbe

2009-08-25 @ 21:42:23
Postat av: Sandy WC-anka

Heeej! :D

läskigt höga byggnader måste jag säga, vet inte om jag hade vågat att stå där uppe. M&M's World såg ju inte heller helt fel ut. Och nu måste du förklara för mig, har undrat det länge nu, korv på pinne? corn dogs, vad är det egentligen? sen jag såg en prinsessas dagbok har jag alltid gått och undrat... är det gott? vilket fint hus dom har och vilket fint rum du fick :D saknar bara en bild på taket ;D haha och sen måste jag ju tillägg att det var lagom rutat mönster från flygbilden ;D

nu ska inte jag tjata mer, hoppas Kelly var bra och du har det underbart, ringer kasnke i helgen eller nästa helg om det går bra! Kram kram

2009-08-27 @ 18:23:29
Postat av: Farbror

Hejsan.

Din pappa och mamma tipsade mig om sidan och var ju tvungen kolla in hos dig lite. Skrev även på boken, men det kanske du sett. Fina bilder och det ser ut som du trivs bra. Lycka till med allt och ha de bra.



//Farbror Stefan

2009-08-30 @ 10:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0