Hejhej

Familjens ansökan kom för mer än en vecka sen nu men jag övervägde lite och insåg att det inte var så mycket nytt som jag inte visste innan, bara lite regler och smått :) så blev ingen redogörelse i bloggen heller.
Nu är man i alla fall 18 år och 4 dagar, känns helt okej. Blev lite firande med nära och kära här igår och sedan utgång,
En ganska lyckad kväll blev det i alla fall även om jag bara vill ge mig i väg nu, snart bara 3 månader kvar ;)
nu sitter jag och väntar på släkten, eller ja vi blir inte så många men jag väntar på de som kommer, alldrig en wohooo känsla med släktkalas (inte ens när man firar sig sj) men jag tror att jag ska klara det. 
Måste kila men ha det gott tills nästa gång!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0